כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

מתמודד דתי מתעקש להשתתף ב'אח הגדול' ארה"ב: נכנס עם אוכל כשר

העונה ה-12 של 'האח הגדול' גרסת ארה"ב יצאה לדרכה, כשאחד מהמתמודדים, ד"ר אנדרו גורדון, הוא שומר שבת וכשרות, שנכנס אל הבית יחד עם כלים ומוצרי מזון כשרים • ומה יעשה בחגים?

מתמודד דתי מתעקש להשתתף ב'אח הגדול' ארה"ב: נכנס עם אוכל כשר

העונה ה-12 של 'האח הגדול' גרסת ארה"ב יצאה ביום חמישי לדרכה, כשאחד מהמתמודדים הוא דתי שומר שבת וכשרות. המתמודד, ד"ר אנדרו גורדון, ממיאמי ביץ', רופא במקצועו, נכנס אל הבית יחד עם כלים ומוצרי מזון כשרים, בטענה כי הוא אינו מוכן להתפשר על קיום המצוות הבסיסיות.

מהפקת התוכנית נמסר בשבוע שעבר כי הם לא מתכוונים לשנות את כללי המשחק של התוכנית, זאת לאחר שגורדון הודיע כי אם המשימות יתקיימו במהלכה של השבת או בניגוד לדת הוא יאלץ שלא להשתתף.

בראיון לסוכנות הידיעות AP אמר גורדון: "זה הולך להיות קשה לכולם להיות בבית הזה, ולי הולך להיות אפילו קשה יותר, כי אני צריך להתמודד עם ההבדלים האלה. אנשים כנראה הולכים להביט בי מהצד ולתהות מה אני עושה ולמה אני לא אוכל את האוכל שלהם. זה משהו שאני צריך להסביר את כל חיי כיהודי מאמין. לא משנה מה יהיה – אני אתמודד עם זה".

על פי לוח השידורים, אם גורדון ישרוד עד השלבים המתקדמים של התוכנית הוא ייאלץ לעבור בבית את החגים, כשבהפקת התוכנית לא דואגים לו לבית כנסת, שופר או סוכה לשבת בה.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}