כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

בוימלגרין: מצטער שעזבתי את מנהטן

בראיון לעיתון 'ניו יורק אוברזבר' אומר איש העסקים: "בכוונתי להתרכז בשוק הנדל"ן במנהטן. אני מצטער שיצאתי מכאן. הייתי צריך להתרחק כמה שרק ניתן מברוקלין ופלורידה"

שעיה בוימלגרין
שעיה בוימלגרין

"חזרתי לניו יורק", אומר איש העסקים שעיה בוימלגרין לעיתונאי של האובזרבר, בראיון ראשון שהעניק לעיתונאי מזה שלוש שנים. כך על פי דיווח בעיתון 'כלכליסט'. נראה שלא רק שבוימלגרין חזר לעיר, הוא גם חזר לעסקים. היזם שכר משרד בברוד סטריט, והוא מחפש הזדמנויות פיתוח חדשות בניו יורק.

"הייתי אומר שעומדים מאחורינו מספר מוסדות ומוסדות פרטיים מארצות הברית וישראל", אמר בוימלגרין המחזיק המניות הגדול באזורים. "אלא אם כן יציעו לי הצעה שאני לא יכול לסרב לה, אני מעדיף להתרכז כעת במנהטן. אני חושב שעכשיו הגיע הזמן וההזדמנויות. אם אני לא אצליח במנהטן, אני לא יודע איפה עוד אני אוכל להצליח".

בנוגע לבעיות המשפטיות, ובראשן התביעה שהגישו נגדו הדיירים בבניין ניוזוולק בגין ליקויי בנייה שפגעו ברוב הדירות, אומר בוימלגרין, כי למעשה מדובר במגמה בכל בניין דירות. "או שתובעים אותך או שעומדים לתבוע אותך מכיוון שלעורכי הדין אין כיום הרבה תעסוקה, והם רודפים אחרי הוועד בבנייני הדירות ומשכנעים אותם שאפשר להרוויח כסף".

בוימלגרין מודה כי מגמה זו מהווה בעיה "עבורי ועבור כל השאר".

הוא הוסיף ואמר כי מצטער שעזב את שוק הנדל"ן במנהטן לפני כמה שנים. "אני מצטער שעזבתי את מנהטן. הייתי צריך להשאר ולהתרחק כמה שניתן מברוקלין, פלורידה, לאס וגאס ומזרח אירופה".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}