כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

"הבן שלי נהרג אך ורק בגלל טוב ליבו" • ראיון וידאו מצמרר עם הרב אברמן

עם תום ימי ה'שבעה' יצא יקי אדמקר, כתב 'בחדרי חרדים', לביתו של הרב אהרון לייב אברמן - יו"ר ארגון 'לב מלכה', ושוחח איתו על בנו שנהרג בנסיבות טראגיות • בשיחה רוויות אמונה הוא אומר: "אני מקבל את הגזירה בשמחה. אני חייב" • "התקשורת רצחה את בני פעם שניה, וניסתה לרצוח את הציבור החרדי כולו" • מטלטל

"הבן שלי נהרג אך ורק בגלל טוב ליבו" • ראיון וידאו מצמרר עם הרב אברמן

אבל וצער רב אופפים את הבית ברחוב עילי הכהן בירושלים, בית משפחת אברמן. בתוך הבית יושבים 'שבעה' על בנם אליהו ז"ל, שנרצח בשבוע שעבר בתל-אביב. הילד שתמיד אהב לעזור ולהעניק מעצמו לאחרים. "כל הזמן הוא דאג לאחרים", הם חוזרים ואומרים.

האבל הגדול ששורר בבית המשפחה, שבא לידי ביטוי בעיקר על אביו, הרב אהרון לייב אברמן, יו"ר ארגון 'לב מלכה', יכול רק להמחיש את הקשר הטוב שהיה לאליהו ז"ל עם בני משפחתו.

אדמו"רים, רבנים, אישי ציבור ועסקנים שפקדו את בית המשפחה, אינם יכולים לעכל את הכאב הגדול שמסתתר בליבו הטוב של הרב אברמן. גם במהלך ה'שבעה', כשהסיפורים על דמותו ואישיותו של אליהו עולים בפי המנחמים, משתדל הרב אברמן להעניק תשומת לב לכל אדם באשר הוא.

יחד עם זאת, האירוע הטראגי שפקד את המשפחה, התקבל בהבנה רבה יותר מכפי שהיה מתקבל אצל כל אבא או משפחה אחרת. העזרה והטיפול בנזקקים ובחולים לאורך כל ימות השנה, רק עזרו להם להבין כי "ה' נתן וה' לקח", כדברי הרב אברמן.

בתוך כל הצער והאבל מצא הרב אברמן זמן לשיחה מיוחדת עם כתב 'בחדרי חרדים', יקי אדמקר. במהלך השיחה הוא מספר על בנו אליהו ז"ל, על הבשורה המרה שהתקבלה בשעת ערב מוקדמת, על התקשורת ששפטה את המקרה ברשעות, על הפעילות המתוכננת לעילוי נשמת בנו, ועל הקשר המיוחד שהיה לו עם האדמו"ר מקאליב.

צפו בראיון המרגש והמסעיר.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}