כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

דרעי חוזר לחיים הפוליטיים? זאת כבר לא שאלה

המהלכים שעושה דרעי במגרש הפוליטי בשבועות האחרונים בהחלט יכולים להעיד על כוונותיו • היום נועד עם שגריר מצרים, מחר עם השגריר הצרפתי • "אם הייתי נענה לכל הרוצים להיפגש איתי, הייתי צריך יועץ מדיני"

אם הייתי נענה לכולם, הייתי לוקח יועץ מדיני. דרעי. צילום: פלאש90
אם הייתי נענה לכולם, הייתי לוקח יועץ מדיני. דרעי. צילום: פלאש90

האם אריה דרעי, יו"ר ש"ס לשעבר, חוזר בקרוב לחיים הפוליטיים? כולם כבר יסכימו שזאת לא השאלה. המהלכים שעושה דרעי במגרש המדיני והפוליטי בשבועות האחרונים בהחלט יכולים להעיד על כוונותיו שהוא עצמו, אגב, כבר לא מתבייש בהן.

בשעות הצהריים (א) נועד דרעי עם שגריר מצרים בישראל, יאסר רידא. את הפגישה הלא שגרתית יזם הצד המצרי "ללא כל סיבה מיוחדת", לטענתם.

כתב ערוץ 10, אבישי בן חיים, שנכח במשרדו של דרעי בזמן הפגישה הפנה את השאלה: "בשביל מה באת?", לשגריר המצרי, והאחרון השיב לו: "הגעתי רק כדי להציג את עצמי בפני דרעי. רציתי להיפגש איתו וזה הכל".

השגריר המצרי, שלא מחבב את התקשורת הישראלית, לא סיפק תשובות ברורות, אך לאחר לחצים ענה: "המשימה שלי כאן היא ליצור קשר עם כל מרכיבי החברה הישראלית, דרעי, הוא בטוח אחד ממרכיבי החברה בישראל".

"אני גם מנסה להבין את מה הם מריחים", ענה דרעי בתשובה לשאלה מדוע המצרים באו להפגש עמו.

בנוסף, הזכיר כי פנו אליו שגרירויות רבות, ביניהם השגריר הצרפתי עמו ייפגש מחר, "אם הייתי נענה לכל השגרירים שרוצים להיפגש עימי, ודאי הייתי צריך לקחת יועץ מדיני".

מעבר לנושאים אותם לא פירטו לכלי התקשורת סיפר דרעי, כי במהלך הפגישה דיברו השניים על מצבו הרפואי הרעוע של נשיא מצרים, חוסני מובארק, וכי העלו זיכרונות מהפגישה שהתקיימה לפני 20 שנה בין הגר"ע יוסף, דרעי והנשיא.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}