כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

מטמון זהב: התכשיטים הוחזרו לאלמנה

אלמנה מבני ברק השליכה בטעות את תכשיטיה, ובהם שרשראות זהב שקיבלה מבעלה המנוח - לתוך טמון אשפה עירוני הסמוך לביתה, שפונה לחירייה • אבל נהג המשאית ועוזרו לא ויתרו

נהג המשאית ועוזרו מחזיקים בידיהם את שרשראות הזהב לאחר איתורן בין שקיות הטמון
נהג המשאית ועוזרו מחזיקים בידיהם את שרשראות הזהב לאחר איתורן בין שקיות הטמון

עובדי אגף התברואה של עיריית בני-ברק הוכיחו שעבודתם העירונית אינה מסתיימת רק בניקיון העיר לרווחת תושביה, אלא גם בקיום מצוות עשה של השבת אבידה: בשבת האחרונה, בזמן סעודה שלישית, שכחה אישה, שהתאלמנה לאחרונה, את תכשיטיה, ובהם שרשראות זהב שקיבלה מבעלה המנוח ז"ל - ובטעות השליכה אותם בתוך טמון האשפה העירוני הסמוך לביתה.

האישה, בצערה, פנתה לשכנתה כדי לשאול בעצתה. זו יעצה לה לפנות למוקד העירוני "106", שהפנה את הבקשה מיידית למנהל אגף התברואה. מנהל האגף ששמע את הבקשה יצר קשר עם כונן חברת 'חן המקום', המבצעת עבור העירייה את פינוי הטמונים, וזה דיווח על כך לנהג שיצא לכיוון אתר הפינוי בחירייה.

בהתאם לסיכום בין העירייה לבין החברה, פנה שלום טלקר, נהג המשאית שפינה את הטמון לשטח נפרד באתר, והוא ועוזרו עבדו במשך שעות אחדות כדי לחטט בין כל השקיות, עד שלשמחתם מצאו את השרשראות.

עם איתור התכשיטים שאבדו, הגיעה האישה לעירייה לקבל את התכשיטים, והביעה את תודתה והוקרתה למנהל ולצוות העובדים, שלא חסכו בזמן ובמאמץ לאתר את התכשיטים האבודים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}