כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

ה'חשד' נגד סיטבון: רימון הלם בפורים לפני 14 שנה!

עו"ד אריאל עטרי, פרקליטו של סיטבון, ל'בחדרי חרדים': "מאז ראשון חוקרים אותו על חשד אחד: אירוע השלכת רימון הלם על ידי פרלמן, במסגרת פיצוצים של פורים, במגרש ריק" • סיטבון לא עבר התעללות

סיטבון ועורך דינו, אריאל עטרי
סיטבון ועורך דינו, אריאל עטרי

פרקליטו של דוד סיטבון מירושלים, עורך הדין אריאל עטרי, שפגש את סיטבון לאחר החלטת בית המשפט אתמול, אומר לשטורעם כי התרשם שבניגוד לחיים פרלמן, מרשו לא עבר התעללות או עיונים בידי החוקרים.

"מאז יום ראשון חוקרים אותו על חשד אחד בלבד", מספר עטרי לכתבנו, "שהיה נוכח באירוע של השלכת רימון הלם על ידי פרלמן, במסגרת פיצוצים של פורים, במגרש כדורגל ריק בירושלים.

"שבוע שלם מנסים לגרום לו לספר שפרלמן הודה בפניו שהוא השתתף ברציחות. מר סיטבון הסביר לחוקריו: הייתי איתו בקשר בגיל 14-15, בתקופה אליה מייחסים את הרציחות, לא עמדנו בקשר", אומר עו"ד עטרי.

במהלך החקירה עלתה טענה על ידי החוקרים כי סיטבון גנב יחד עם פרלמן את רימון ההלם מקראוון של חיילים.

על פי דבריו של עורך הדין: "סיטבון לא עבר התעללות. צעקו עליו, לא מעבר לזה". כעת ממתינים הפרקליטים לדיון בהארכת המעצר שיתקיים ביום ראשון בבית המשפט השלום בפתח תקווה.

עו"ד עטרי מסכם: "הסתבר שכפי שציפינו, מדובר במעצר מיותר המתייחס למעשה שארע כאשר מר סיטבון היה בן 14, לפני 14 שנים. העובדה ששרות הבטחון הקדיש שבוע שלם לחקירתו של סיטבון על חשד כל כך קלוש, מלמדת על כך שככל הנראה אין להם דברים רציניים לעשות בימים אלו".

כתב 'בחדרי חרדים' מוסיף ומציין כי כאשר החלה הפרשה הוזכר שמו של סיטבון, זמר חתונות חרדי, בכלי התקשורת כמי ש"סייע" כביכול לפרלמן בגניבת נשק שעל פי החשד שימש אותו לרציחת פלסטינים. כעת מתברר כי החשדות פחותים ופעוטים בהרבה, כאשר ככל הנראה לא תהיה עילה לתביעה פלילית נגד סיטבון.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}