כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

תשעת הימים: גל מעצרים בתעשיית המוסיקה החרדית • פרסום ראשון

בעיצומם של תשעת הימים, בהם שובתת תעשיית המוסיקה החרדית, ערכה רשות המסים חקירות ומעצרים בקרב בכירים בתעשייה • בראש מצעד הנחקרים: עובדיו של הזמר יניב בן משיח • אחד המפיקים: "אנחנו לא יכולים לדבר, עוקבים אחרי כל מילה שלנו"

צילום אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה

פרסום ראשון: חוקרי מס הכנסה חוקרים היום (ד) את גדולי המוסיקה המזרחית - חסידית בארץ, בניהם זמרים ונגנים מהמובילים בציבור החרדי.

בשעות האחרונות פנו חוקרי מס הכנסה למפיקים ואנשי תעשיית המוסיקה החסידית-מזרחית, במטרה לזמן אותם לחקירות על התנהלותם הכספית במהלך שבע השנים האחרונות.

על פי מידע שהגיע ל'בחדרי חרדים' עולה, כי יותר מ-10 נגנים שעבדו אצל הזמר יניב בן משיח, נחקרו במהלך היממה האחרונה על התנהלות הזמר בשנים האחרונות. בן משיח עצמו נמצא בימים אלו בחו"ל.

עוד נודע, כי מנהלו המוסיקלי של בן משיח, המנהל את אחד מאולפני ההקלטות הגדולים בתחום, הובא אף הוא לחקירה ובניסיון להפילו בתוך רשת החוקרים, יובאו בימים הקרובים לחקירה רשימת הזמרים שהקליטו בשנים האחרונות באולפנו בכדי לברר על התנהלותו המקצועית והכספית.

על פי המידע, הנחקרים קיבלו הוראה מפורשת שלא לדבר זה עם זה, בעוד חוקרי מס הכנסה מאזינים לשיחותיהם הפרטיות של כל הנחקרים.

מפיק במוסיקה החסידית אומר ל'בחדרי חרדים': "אחרי שפשטו על כל הרבנים וחקרו את כל הסובבים אותם, עכשיו החליטו לעשות פשיטה על הזמרים במוסיקה החסידית מזרחית".

הגורם הוסיף ואמר: "אנחנו לא יכולים לדבר יותר מידי, עוקבים אחרי כל מילה שלנו".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 60 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}