כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

הרב בן טוב במצב קריטי; "השמועות שקריות, הרבו בתפילות"

לאור השמועות שנפוצו בשעות האחרונות על מצבו הבריאותי של המקובל הרב בן טוב הידוע בכינויו 'קורא המזוזות', קורא בנו בשיחה ל'בחדרי חרדים': "אין שחר לשמועות הרבו בתפילה" • הערב, תפילת רבים בכותל

המקובל הרב בן טוב עם הגר"ש עמאר
המקובל הרב בן טוב עם הגר"ש עמאר

לאור השמועות הרבות בשעות האחרונות על מצבו הרפואי הירוד של המקובל הרב משה בן טוב הידוע בכינוי "קורא המזוזות", אומרים במשפחתו "אנחנו לא מבינים איך הופצו השמועות, כל המשפחה סביב מיטתו אבל עדיין הוא חי וצריך הרבה תפילות".

"אני מבקש ופונה לציבור הגולשים", מתחנן בנו של הרב בן טוב, הרב שמעון בן טוב, ראש מוסדות 'דור ודור' בשיחה 'לבחדרי חרדים', "הרבו בתפילות לרפואתו של מור אבי, הרב חי משה בן איטו".

בני המשפחה נמצאים בימים האחרונים סביב מיטתו של הרב לאור מצבו הרפואי הירוד, בשעות האחרונות התקבצו סביב מיטתו בביה"ח הדסה עין כרם בירושלים כל המשפחה שם הם מתרבים בתפילות לרפואתו.

"אנחנו מכחישים את כל השמועות בשעות האחרונות לפיהם הרב נפטר, אני לא מבין מי יכול לומר דברים כאלו, אומנם מצבו לא טוב והוא מונשם, אבל הוא עדיין נושם".

בתוך כך, מוסדות 'דור ודור' מארגנים הערב בשעה 19:00 תפילת רבים לרפואתו של הרב בן-טוב שתתקיים בכותל המערבי. "כל מי שיצטרף להתפלל יזוכה", אומרים במשפחה.

הציבור מתבקש להמשיך להתפלל לרפואתו של הרב חי משה בן איטו.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}