כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

פרשיית 'הזמר החרדי' מסתעפת: אחיו מאיים להתאבד

בשעת ליל מאוחרת איים אחיו של זמר החתונות דוד סיטבון, שנעצר בחשד לסיוע לטרור נגד ערבים, לקפוץ מגג אם אחיו לא יורשה להיפגש עם עורך דין • לאחר דרמה ממושכת, הגיעו הצדדים להבנות

דוד סיטבון, האח איים להתאבד. צילום: בחדרי חרדים
דוד סיטבון, האח איים להתאבד. צילום: בחדרי חרדים

דרמה של ממש התרחשה הלילה (ג') על אחד מגגות הבניינים ברחוב יפו בירושלים: אחיו של דוד סיטבון, החשוד שסייע למי שהשב"כ מכנה "המחבל היהודי" חיים פרלמן - נעמד על גג בניין ואיים לקפוץ באם השב"כ לא יאפשר לאחיו להיפגש עם עורך-דין.

כוחות משטרה והצלה רבים הגיעו למקום, כדי לנסות למנוע את קפיצת הבחור. צוות מיוחד של המשטרה ניהל קשר עם המאיים וניסה לשכנע אותו לרדת מגג הבניין.

סקרנים רבים, ביניהם עשרות בחורי ישיבה, התאספו תוך דקות ספורות בזירה, ואיומיו של סיטבון הפכו לאטרקציית בין הזמנים.

"אם תיתנו לי מסמך שאחי יראה עורך-דין אני יורד. אם לא אני קופץ מהגג", צעק לכוחות למטה. את קבלת המסמך התנה הבחור עד לשעה 1 בלילה.

לבסוף, לאחר שכנועים ממושכים מצד כוחות המשטרה וההצלה שהיו במקום, נכנע אחיו של סיטבון - וירד מגג הבניין סמוך לשעה 1 בלילה. ניידת משטרה אספה אותו ועזבה את המקום, זאת כדי למנוע מהומה מצד הסקרנים הרבים שהיו במקום.

סיטבון חשוד - על פי גירסת השב"כ - בין השאר, בגניבת תחמושת מבסיס של צה"ל ומבית פרטי, בשתי פּריצות. בתחילת השבוע הוסכם, כי אין ניגוד עניינים בין פרלמן לסיטבון ולכן פרקליטו של פרלמן, עדי קידר, ייצג גם את סיטבון.

בדומה לפרלמן, גם על סיטבון נאסר להיפגש עם עורך דינו. בית המשפט קבע שיש חשש לשיבוש החקירה אם ישוחרר סיטבון, ושלל את טענת סניגורו בדבר הליך לא תקין בכך שלא הותר לו להיפגש עם החשוד.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}