כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

חקירה נגד עורך אתר חרדי: זילזל בשופט לוי

מי שחשב שפרשיית עמנואל מאחורנו, מוטב שיחשוב שנית: הפרקליטות פנתה למשטרת ישראל, על מנת שזו תפתח בחקירה נגד עורך וכתב באתר חרדי, בגין התבטאויות חריפות כנגד השופט אדמונד לוי • סנונית ראשונה?

זלזלו בו. השופט אדמונד לוי
זלזלו בו. השופט אדמונד לוי

שורת ההתבטאויות כנגד שופט בית המשפט העליון אדמונד לוי, במהלך משפט בית הספר בעמנואל, מתחיל להוליד כתבי אישום חריפים: הראשון שיעמוד לדין, בעקבות התבטאויות חריפות שנכתבו באכסנייתו, הוא בעל אתר 'צופר', הידוע בהתבטאויותיו השנויות במחלוקת.

בעיצומה של פרשת עמנואל, התפרסמה באתר כתבה, אותה כתב שמואל קופר, בה נכתב על השופט אדמונד לוי: "דמותו העלובה של העסקן הפוליטי מרמלה שהפך לעבד נרצע של שופטי העליון". "אישיות שפלה ביותר", "דמותו העלובה של העסקן הפוליטי מרמלה שהפך לעבד נרצה של שופטי העליון", "עסקן פוליטי נמוך דרג", "אדם פרימטיבי, חולה שנאה, כלפי החרדים לדבר השם".

היום (ה') החליטה הפרקליטות לחקור את ההתבטאות, ולפתוח בחקירה כנגד עורך האתר והכתב. בשעות הבוקר התקבל במשטרה מכתב מהמשנה לפרקליט המדינה לתפקידים מיוחדים, עו"ד שי ניצן, בו הוא מבקש לפתוח בחקירה מיידית בעקבות ההתבטאויות החריפות שנכתבו באתר בגנותו של השופט.

במכתב כותב ניצן: "באתר התפרסמו כתבות המגבשות לכאורה עבירה של זילות בית המשפט".

האם זוהי סנונית ראשונה בדרך להגשת כתבי אישום כנגד כלי תקשורת חרדים אחרים, או מתן אזהרה בלבד. נאלץ להמתין כדי לדעת את התשובה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}