כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

סער נזף בפרוש? הרל"ש: "זה מצחיק אותי"

פגישה תמימה בין הורי בנות המגמה החסידית בעמנואל, שעסקה במוסד הפטור, הולידה נזיפה: סער נזף בפרוש המתעסק בעניין, לאחר שקיבל הוראה לפרוש • וינברג: עסקנו במזג האוויר באוהל • מנדי שוורץ: "לא קיבלתי הוראה להכחיש"

מאיר פרוש
מאיר פרוש

אחרי תקופת שקט ממושכת בעמנואל, מתחילים חסידי סלונים בעיר לדאוג לשנת הלימודים בשנה הבאה. המשפחות אמנם משדרות אופטימיות מלאה ואומרות, "יש לנו למעלה מחודש להגיע עם החלטה לבית המשפט", אבל במקביל נערכות פגישות בימים האחרונים עם בכירים במשרד החינוך.

נדמה היה כי סאגת האפליה בעמנואל הסתיימה כבר ממזמן ותושבי עמנואל חיים יחד, אשכנזים וספרדים, אך כזכור, להורי עמנואל יש תאריך בו הם צריכים להתייצב בבית המשפט, ולהודיע על תוכניותיהם, כשבמקביל הם עושים מאמצים להוציא אישור ממשרד החינוך למוסד פטור, בהקדם.

אמש (ג') התקיימה פגישה ידידותית בין נציגי ההורים לבין סגן שר החינוך, מאיר פרוש. על פי דברי ההורים, "ניהלנו שיחה של ידידים על המצב ובלי קשר למצב הנתון, אפילו הנושא של תנאי מזג האוויר באוהל של יהדות התורה עלה על השולחן".

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי ההורים שוחחו עם סגן השר על מוסד הפטור. "אמנם לא באופן רציני, אבל הנושא עלה על שולחן הדיונים", אומר יצחק ויינברג בשיחה עם כתב 'בחדרי חרדים'.

יצוין, כי האפשרות שמוסד הפטור לא עלה לדיון באופן רציני במהלך הפגישה בין הצדדים, היא כיוון שאין בידו של פרוש לעזור בנושא, זאת לאחר ששר החינוך, גדעון סער, נזף בו בתקופה בה התייצב מחוץ לכותלי מעשיהו ורתם את משאביו הממלכתיים לצורך הפרשה.

בשעות האחרונות עלו שמועות, כי שר החינוך התקשר לנזוף בסגן השר פרוש. עוזרו האישי של פרוש, מנדי שוורץ אומר: "לא היה ולא נברא, הפיצו עליי שמועות שקיבלתי הוראה להכחיש, זה כל-כך משעשע אותי".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}