כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

המאבק ברמות א': "זה יכול לקרות רק בגלל שמדובר בחרדים"

המאבק על בית ספר ברמות א' בירושלים הגיע לדיון בוועדת הפנים של הכנסת • בדיון התברר: תלמידים נוספים מחוץ לשכונה לומדים במבנים מסודרים - ורק לילדי השכונה לא נשאר

המאבק ברמות א': "זה יכול לקרות רק בגלל שמדובר בחרדים"

דיון סוער, שערך למעלה משעה וחצי, התקיים בוועדת הפנים של הכנסת: חברי הוועדה דנו על מבנה בית הספר בשכונת רמות א' בירושלים, אותו רוצה ראש העירייה, ניר ברקת, להעביר לרשות בית ספר שתלמידיו אינם מתגוררים בשכונה, ומנגד להשאיר את תלמידי השכונה ללא מבנה מסודר.

בדיון שיזם ח"כ חיים אמסלם השתתפו יו"ר ועדת הפנים של הכנסת, דוד אזולאי, יו"ר ועדת הכספים, משה גפני, סגן שר האוצר, איציק כהן, יו"ר הועדה לפניות הציבור, אורי מקלב, ומזכיר סיעת ש"ס בכנסת, צבי יעקובזון. נציגי עיריית ירושלים לקחו גם הם חלק נכבד בדיון.

במהלך הדיון התברר, כי מלבד המבנה הקיים ברמות א', עליו מתווכחים הצדדים, ישנם תלמידים נוספים אשר לומדים במבנים קיימים בשכונת רמות, בעוד הם כלל לא נימנים על תושבי השכונה, כשבמקביל ילדים תושבי השכונה אינם לומדים במבנה סדיר.

יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני, אמר בסופו של הדיון: "אם זה היה הפוך, הדיון הזה לא היה מתקיים מעולם. רק בגלל שמדובר בחרדים, אז אפשר להביא לתוך שכונה חרדית הסובלת ממצוקת מקום חריפה מוסד חינוכי של ילדים מחוץ לשכונה".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}