כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

שלוש וחצי שנות מאסר בפועל לדודי אפל

איש העסקים, שחזר בשנים האחרונות בתשובה יחד עם בני משפחתו, הורשע בשלושה סעיפי שוחד וירצה עונש מאסר כבד במיוחד • ישלם קנס כספי: מיליון ש"ח • עונשים כבדים גם על מעורבים נוספים בפרשה

דודי אפל בחתונת בתו. צילום: ארכיון בחדרי חרדים
דודי אפל בחתונת בתו. צילום: ארכיון בחדרי חרדים

בית משפט השלום בתל-אביב גזר היום (ג) שלוש וחצי שנות מאסר בפועל, קנס כספי על-סך מיליון שקלים ו-18 חודשי מאסר על תנאי, על איש העסקים דודי אפל, שחזר בתשובה בשנים האחרונות, יחד עם בני משפחתו.

בכך מילא הרכב השופטים חלקית אחר בקשת הפרקליטות, שדרשה להטיל על אפל עונש מאסר של 6 שנים בפועל. אפל מצדו הודיע כי יערער על העונש, וביקש מבית המשפט לעכב את מועד תחילת ריצוי המאסר.

אפל הורשע לפני כחודשיים בשלוש עבירות של מתן שוחד לראש עיריית לוד לשעבר, בני רגב; לראש מועצת גבעת שמואל לשעבר זמיר בן-ארי; ולבכיר לשעבר במנהל מקרקעי ישראל, עודד טל.

במקביל גזר בית המשפט את עונשו של בני רגב לשנה וחצי מאסר בפועל ושנה על תנאי, ואת עונשו של המתווך בהעברת השוחד בני תבין לשנתיים מאסר בפועל, שנה וחצי על תנאי וקנס של 50 אלף שקל.

פרשות נוספות שנקשרו לשמו של דודי אפל כוללות את תיק החקירה (שנסגר מחוסר ראיות) נגד השר אביגדור ליברמן בחשד לקבלת שוחד מאפל; הונאת המדינה בפרשת פינוי מעברות במרכז הארץ בתחילת שנות ה-80.

על אפל נגזר לשלם יותר מ-21 מיליון שקלים למדינה בתביעה אזרחית שהוגשה נגדו.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}