בזק ממשיכה לאבד גובה: לקוחות נוטשים
לפי נתוני משרד התקשורת, אותם חושף אתר 'דה מרקר', חברת בזק ממשיכה לאבד מנתח השוק שלה במגזר הפרטי והעסקי. הלקוחות הנוטשים עוברים להוט, סמייל, פרטנר ונטוויז'ן
- כתב בחדרי חרדים
- כ"ז תמוז התש"ע
חברת בזק ממשיכה לאבד נתחי שוק בפעילות הטלפוניה שלה, הן במגזר הפרטי והן במגזר העסקי. גם בקרב המגזר החרדי הולכת החברה ומאבדת גובה, בשל יחס מזלזל בציבור הלקוחות. כך, למשל, חשפנו השבוע כי חברת בזק מסרבת להתקין קווים חדשים בביתר עלית.
נתוני משרד התקשורת שמפרסם אתר TheMarker מראים, כי במגזר הפרטי בזק ירדה לנתח שוק של כ-74%, ובמגזר העסקי - לנתח שוק של כ-82%.
בזק כמונופול בתחום התקשורת הקווית נמצאת תחת פיקוח תעריפים של משרד התקשורת, וכן תחת רגולציה של הפרדה מבנית מהחברות הבנות, איסור שיווק חבילות תעריפים מוזלות יחד עם החברות הבנות וכדומה.
לפי הנתונים המעודכנים לאפריל 2010, אותם מפרסם 'דה מרקר', בזק החזיקה בנתח שוק במגזר הפרטי של 73.9%, לעומת 74.4% במארס. בזק מאבדת קווים במגזר זה ל-HOT, סמייל, פרטנר ונטוויז'ן, וכן ישנה תופעה של אנשים שמוותרים לחלוטין על הטלפון הקווי.
גם במגזר העסקי, שבו בזק מחזיקה בזק בנתח שוק גדול יותר, ספגה החברה ירידות - 82.4% באפריל, לעומת 82.8% במארס.
נתוני משרד התקשורת שמפרסם אתר TheMarker מראים, כי במגזר הפרטי בזק ירדה לנתח שוק של כ-74%, ובמגזר העסקי - לנתח שוק של כ-82%.
בזק כמונופול בתחום התקשורת הקווית נמצאת תחת פיקוח תעריפים של משרד התקשורת, וכן תחת רגולציה של הפרדה מבנית מהחברות הבנות, איסור שיווק חבילות תעריפים מוזלות יחד עם החברות הבנות וכדומה.
לפי הנתונים המעודכנים לאפריל 2010, אותם מפרסם 'דה מרקר', בזק החזיקה בנתח שוק במגזר הפרטי של 73.9%, לעומת 74.4% במארס. בזק מאבדת קווים במגזר זה ל-HOT, סמייל, פרטנר ונטוויז'ן, וכן ישנה תופעה של אנשים שמוותרים לחלוטין על הטלפון הקווי.
גם במגזר העסקי, שבו בזק מחזיקה בזק בנתח שוק גדול יותר, ספגה החברה ירידות - 82.4% באפריל, לעומת 82.8% במארס.
תגובות
{{ comment.number }}.
הגב לתגובה זו
{{ comment.date_parsed }}
{{ comment.num_likes }}
{{ comment.num_dislikes }}
{{ reply.date_parsed }}
{{ reply.num_likes }}
{{ reply.num_dislikes }}
הוספת תגובה
לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות