כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

שומרים על הראש: המפגינים הגיעו עם קסדות • תמונות

שלשום חשף 'בחדרי חרדים' את תרומת החיד"ו וויס למפגיני יפו - היום הגיעה התרומה: קסדות צהובות • גדולי תורה הצטרפו למפגינים • יצחק ליוש עם תיעוד נרחב מהיום הסוער • צילום חדשות 24

הקסדות היום: צילום ויקטור מאזוז חדשות 24
הקסדות היום: צילום ויקטור מאזוז חדשות 24

השגרה ביפו לא פסקה גם היום (ה'). על פי דיווחי המשטרה, הגיעו למתחם אנדורמדה ביפו 200 מפגינים, שהגיעו למחות על חילולי הקברים במקום. המפגינים, שהגיעו מירושלים, בית שמש ובני ברק, ניסו להכנס אל מתחם החפירות עצמו, כדי למנוע את חילולי הקברים בגופם, אך המשטרה מנעה את כניסתם למקום.

בראש המפגינים עמדו גם היום רבנים וגדולי תורה.

כמידי יום, גם הפעם השתמשו כוחות המשטרה באלימות ברוטאלית כנגד המפגינים, כשהאחרונים מחזירים להם בקריאות גנאי: "נאצים" ו"רוצחים". מספר מפגינים נעצרו ולאחר שעות ספורות
שוחררו לביתם.

היום הגיעו המפגינים, לראשונה, עם קסדות, שנתרמו על ידי החיד"ו וייס מאנטוורפן, אותן הם חבשו במהלך ההפגנות. על קסדות הבנייה הצהובות מתנוסס הכיתוב: "להגנה מאלימות משטרתית".

בתוך כך, המאבק נגד חברת 'אלקטרה' ממשיך לרדת ולעבור פסים אדומים: רכב של אלקטרה הוצת הבוקר ברחוב חיי אדם בירושלים. הרכב נשרף כליל. שעות ספורות לאחר מכן, הוצת בשכונת מאה שערים רכב נוסף של טכנאי 'אלקטרה'.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי בעקבות התאונה הקטלנית שהתרחשה אמש, החליטה העדה החרדית בשעות האחרונות להפסיק את ההפגנות שמתקיימות מידי לילה בירושלים, ולהמשיך לקיים הפגנות אך ורק במתחם החפירות עצמו.






































































































































תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}