כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

צעדת שליט מגיעה לסיומה; מרגי וישי השתתפו

צעדת שליט תגיע היום לסיומה, ותעבור לשבות בסמוך לבית ראש הממשלה • לקראת סיום הצעדה, הצטרפו שרי ש"ס ישי ומרגי לצעדה • בית שמש העניקה אות יקיר העיר לגלעד שליט • כבישי ירושלים - נחסמים

חרדים לגורלו. צילום: בחדרי חרדים
חרדים לגורלו. צילום: בחדרי חרדים

צעדת שליט מגיעה היום (ה') לסיומה. לאחר צעדה ממושכת של 12 ימים, ייצאו בשעות הקרובות משפחת שליט בליווי של עשרות אזרחים לכיוון ביתו של ראש הממשלה, שם ישהו עד לשחרור של בנם החטוף, גלעד.

בתוך כך, עיריית בית שמש החליטה פה אחד כי תעניק אות 'יקיר העיר' לחייל החטוף, גלעד שליט, ותעניק את אות ההוקרה למשפחתו של גלעד באירוע מיוחד, בו ישתתפו חברי סיעת ש"ס, יעקב מרגי ואלי ישי שהבטיחו כי ייקחו חלק בצעדה.

ככל הנראה, יגיעו המשפחה לירושלים בשעות אחה"צ, ובשעות הערב תיערך בגן העצמאות עצרת ענק. המשטרה נערכת להגבלות התנועה בעיר ולעומסי תנועה כבדים.

הכניסה לירושלים תיסגר החל מהשעה 14:00 בצהריים והאזור ייפתח לתנועה רק כאשר הצועדים ייכנסו אל העיר. במשטרה ממליצים לנהגים להימנע מלהגיע לאזור ולהשתמש בדרכים חלופיות.

מנגד, יפגינו הורים שכולים נגד שחרורם של "מחבלים עם דם על הידיים" בירושלים, לקראת כניסתם של הצועדים לעיר.

במהלך הצעדה אמר שר הפנים אלי ישי לכלי התקשורת, "אני חושב שצריך לעשות כל מאמץ להחזיר את גלעד שליט אך לא בכל מחיר". לטענת ישי, "העובדה שגלעד לא פה, אומרת שלא נעשה די".

ישי הוסיף ואמר "ראש הממשלה בנימין נתניהו יודע שאני פה. משפחת שליט יודעת היטב את דעתי, הבעתי אותה כבר בעבר בבירור. המסע הוא הדרך הנכונה ולכן באתי לחזק את המשפחה. כל עם ישראל מחזקת את המשפחה בדרך זו או אחרת".

נכון לשעה זו, הגיעו הצועדים לירושלים וכעת עצרו כולם למנוחה קלה בבנייני האומה בעיר. הכניסה לעיר חסומה לתנועה והמשטרה ממליצה לרכבים פרטיים להשתמש בדרכים חלופיות
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}