כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

הפגנות הסיקרקים: רוכבי אופנוע נפצעו אנוש

הסלמה מזעזעת: הפגנות ה'סיקריקים' במאה שערים הובילו הערב לתאונה מזעזעת בה נפצעו באורח אנוש 2 רוכבי אופנוע 'שנתעו' במכל אשפה שהונח במרכז הכביש • במשטרה מפנים אצבע מאשימה לעבר ה'סיקריקים' • בלעדי

הפגנות הסיקרקים: רוכבי אופנוע נפצעו אנוש
יוסי פורמנסקי



נקודת מפנה במאבק הסיקריקים בירושלים: כמידי ערב, גם הערב (ד') יצאו עשרות סיקריקים לרחובות העיר, בכדי למחות על ביזוי הקברים ברחבי הארץ.

כמידי ערב, המפגינים לא ויתרו על ההצגה הקבועה וגררו פח אשפה למרכז כביש סואן. כוחות המשטרה שהורגלו לעבודה המושתת עליהם מידי ערב, הניסו את המפגינים בחזרה אל תוככי שכונת מאה שערים.

עוד בנושא:
המאבק ביפו מסלים: חרם על 'דיסקונט' • תיעוד
מקדימים את ט' באב: ב'עדה' יצומו על חילול הקברים

אלא שכאן אירע מאורע טראגי שעלול להמיט אסון על יחסי החרדים-חילונים במדינה. שני אופנוענים שנסעו בכביש מס' 1, הגיעו בדהרה לכיוון מאה שערים, שם התנגשו בפח שהונח במרכז הכביש, ונפצעו באורח קשה.

עד ראייה מספר ל'בחדרי חרדים': "המשטרה הגיעה כמידי ערב בכוחות מתוגברים. השוטרים בהתחלה שיחקו חתול ועכבר עם המפגינים, במקום להזיז את הפחים בחזרה למקומם. דקות לפני שהאופנועים התנגשו בפחים, החלו השוטרים ברדיפה אחרי המפגינים, והשאירו את הפח במרכז הכביש. היה ברור שיקרה אסון".

והאסון אכן לא איחר מלבוא. 2 האופנוענים פונו לבתי החולים כשמצבם מוגדר קשה.

מנחם הלוי, צלם בחדרי חרדים שנכח בעבר בהפגנות באותו המקום, מספר שלא אחת דרדרו מפגינים מכולות אשפה אל מרכז הכביש, ומפאת האפלה הנהגים כלל לא יכלו להבחין במכולה הנעה לקראתם.

"בעצמי הייתי עד ל'כמעט תאונה', שבה מפגינים חסמו את הכביש בעזרת מחסום מאתר הבנייה של הרכבת הקלה, ונהג שהגיע לשם כמעט לא הבחין בכך עד שכמה אברכים קפצו לכביש בכדי לאותת לו. במו ידי עצרתי מכולות אשפה שמפגינים דרדרו למרכז הכביש. המפגע היה ידוע. תאונה קטלנית זה היה רק עניין של זמן".

במשטרה מפנים אצבע מאשימה כלפי ה'סיקריקים', וטוענים כי הם אשמים בפציעת שני הרוכבים.

טוב, זה בוודאי לא יעשה לאף אחד.



















תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 62 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}