כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

יהלומן חרדי התרסק והותיר חובות של מיליונים

קהיליית היהלומנים החרדיים בארץ סוערת: חרדי מוכר מאוד, בן לאחת החסידויות הנודעות שתרם רבות למוסדות, הודיע היום על פשיטת רגל והותיר אחריו שובל ארוך של חובות בשווי 5 מיליון דולרים

אילוסטרציה
אילוסטרציה

סערה ומתח בקהיליית היהלומנים החרדית בארץ: בשבועות האחרונים החלו השמועות להסעיר את קהילת אנשי העסקים החרדיים, סביב התרסקותו הפתאומית של אחד האנשים המוכרים ביותר בענף, שהיה בעבר יהלומן חרדי מצלךיח והחזיק בבעלותו אחזקות כלכליות בעלות ערך רב.

למי שמכיר את ההתנהלות של סוחרי היהלומים, יודע כי ברגע בו מתחילות השמועות על סוחר כל שהוא, ניתן לומר קדיש השלם על עסקיו, מסועפים ככל שיהיו.

כאמור, בשבועות האחרונים החלו השמועות על כשלים חמורים בעסקיו של הסוחר החרדי, המוכר כיהודי עשיר המשתייך לאחת החסידויות המפורסמות בארץ. הסוחר, שנקלע לקשיים לפני מספר שנים, הצליח להתגבר על קשייו, וחזר להפעיל את החברה בבעלותו, שהיתה מן החזקות בשוק, במשנה תוקף.

אבל בשנים האחרונות החלה החברה להתרסק אט אט, עד להודעה היום על פשיטת רגל. מהרגע בו החלו להתרוצץ השמועות, החל מעגל קסמים ממנו התקשה סוחר היהלומים להתאושש.

החברה אותה ניהל איש העסקים החרדי בשנים האחרונות הודיעה היום על פשיטת רגל, וההערכות הזהירות בשוק מדברות על נפילה של למעלה מחמישה מליון דולר, אותם הוא חייב בין היתר לסוחרים פרטיים, חלקם הגדול חרדים.

הסוחר המדובר, תרם בשנים האחרונות סכומי משמעותיים למוסדות תורה, ובקרב המוסדות יש חשש גדול מבורות תקציביים שיתהוו בעקבות הנפילה המתוקשרת.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}