כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

הפרובוקציה: "כך נחפור את קבר הרצל"

תיכף זה קורה: קבוצה של קנאים מירושלים יעלו לקבר הרצל בהר הרצל בירושלים, כשכלי חפירה בידיהם • רגע לפני שהמדינה כולה תבער, הם מבהירים: "לא נחפור את קברו, אבל נזעזע את המדינה"

הר הרצל. צילום: אילוסטרציה
הר הרצל. צילום: אילוסטרציה

בעוד כחצי שעה יתכנסו קבוצה קטנה של חרדים בהר הרצל בירושלים שיפגינו במחאה על חילולי הקברים ביפו, באשקלון ובשאר המוקדים בארץ בהם התרחשו חילולי קברים בחודשים האחרונים.

המפגינים שקבעו את התכנסותם בשעה 18:00 בערב בהר הרצל, ימחאו אל מול כלי התקשורת את הזעזוע הגדול שלהם ושל הציבור החרדי מפינוי הקברים בשבועות האחרונים.

על פי המידע שמגיע ל'בחדרי חרדים' המפגינים מתכננים את כניסתם להר הרצל עם כלי חפירה, דליים ושאר כלים שיעזרו להם "לחפור" במקום.

אחד המפגינים העושה את דרכו בשעה זו מבני ברק לירושלים אומר בראיון בלעדי ל'בחדרי חרדים': "אנחנו לא מתכוונים לעשות מחאה של רעש ואלימות, זאת תהיה מחאה שקטה, כולנו תקווה שהיא תצליח לזעזע את הציבור שיראה אותנו בכלי התקשורת שיבואו לסקר את המחאה הזאת".

• האם אתם מתכוונים לחפור בקברו של הרצל?

"אנחנו לא באמת מתכוונים לחפור, שוב זה רק על מנת לזעזע את הציבור ולתת לו להבין איך יכול להיות שמפנים ומחללים קברים של יהודים ואין פוצה פה במערכת הפוליטית שלנו".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}