נגמרה לו הסבלנות: המדינה תבנה את כביש 531
לאחר דחיות רבות בסלילת כביש 531 - שאמור לחבר בין רעננה, כפר סבא והרצליה - החליט שר התחבורה להעביר את הפרויקט מחברות פרטיות לחברה ממשלתית • מדובר בפרויקט משולב של כבישים ורכבת הכולל 11 מחלפים, 36 גשרים ומנהרות • עלותו: 2.5 מליארד ש"ח
- אלי שלזינגר, בחדרי חרדים
- כ"ד תמוז התש"ע
כביש 531 יוצא לדרך. כביש הרוחב המהיר בין רעננה, כפר סבא והרצליה יסלל על ידי החברה הלאומית לדרכים (לשעבר מע"צ) והוא יבוצע במסגרת תקציב המדינה. כך הכריע היום שר התחבורה והבטיחות בדרכים, ישראל כץ.
במסגרת ישיבה שהתקיימה אתמול (יום שני) בלשכת מנכ"ל משרד התחבורה, יעקב גנות ובהשתתפות נציגים של משרדי התחבורה והאוצר והחברה הלאומית לדרכים, הוחלט על דעת כל הצדדים הנוגעים בדבר להטיל על החברה הלאומית לדרכים להתחיל בסלילת כביש 531 במהירות האפשרית.
בישיבה הוחלט שלא לקבל את הצעת חברת דניה- סיבוס לביצוע הפרויקט בשל פערים כספיים ניכרים בין הצעת דניה סיבוס כפי שהוגשה במכרז לבין הצעתה כיום.
כביש 531 אמור להיות אחד מכבישי הרוחב המרכזיים באזור השרון ועתיד לחבר את התנועה מכביש החוף לכביש חוצה ישראל, דרך נתיבי איילון לאורך 20 קילומטר. לדברי השר כץ מדובר באחד הפרויקטים הגדולים שנבנו אי פעם בישראל.
מדובר בפרויקט משולב של כבישים ורכבת הכולל 11 מחלפים, 36 גשרים ומנהרות. שר התחבורה ציין כי בניית הכביש, שעלותו נאמדת בכ- 2.5 מיליארד שקל, תמשך כשלוש שנים.
השר כץ ציין כי לאור הקשיים שהתגלעו במשא ומתן עם חברת דניה סיבוס הוחלט שלא לעכב יותר את הפרויקט ולצאת במהירות האפשרית לסלילת הכביש. "שיתוף המגזר הפרטי הוא דבר חשוב אולם לא ניתן יותר לעכב את הפרויקט החשוב ולכן הוחלט כי החברה הלאומית תבצע אותו במימון המדינה" הוסיף כץ.
במסגרת ישיבה שהתקיימה אתמול (יום שני) בלשכת מנכ"ל משרד התחבורה, יעקב גנות ובהשתתפות נציגים של משרדי התחבורה והאוצר והחברה הלאומית לדרכים, הוחלט על דעת כל הצדדים הנוגעים בדבר להטיל על החברה הלאומית לדרכים להתחיל בסלילת כביש 531 במהירות האפשרית.
בישיבה הוחלט שלא לקבל את הצעת חברת דניה- סיבוס לביצוע הפרויקט בשל פערים כספיים ניכרים בין הצעת דניה סיבוס כפי שהוגשה במכרז לבין הצעתה כיום.
כביש 531 אמור להיות אחד מכבישי הרוחב המרכזיים באזור השרון ועתיד לחבר את התנועה מכביש החוף לכביש חוצה ישראל, דרך נתיבי איילון לאורך 20 קילומטר. לדברי השר כץ מדובר באחד הפרויקטים הגדולים שנבנו אי פעם בישראל.
מדובר בפרויקט משולב של כבישים ורכבת הכולל 11 מחלפים, 36 גשרים ומנהרות. שר התחבורה ציין כי בניית הכביש, שעלותו נאמדת בכ- 2.5 מיליארד שקל, תמשך כשלוש שנים.
השר כץ ציין כי לאור הקשיים שהתגלעו במשא ומתן עם חברת דניה סיבוס הוחלט שלא לעכב יותר את הפרויקט ולצאת במהירות האפשרית לסלילת הכביש. "שיתוף המגזר הפרטי הוא דבר חשוב אולם לא ניתן יותר לעכב את הפרויקט החשוב ולכן הוחלט כי החברה הלאומית תבצע אותו במימון המדינה" הוסיף כץ.
תגובות
{{ comment.number }}.
הגב לתגובה זו
{{ comment.date_parsed }}
{{ comment.num_likes }}
{{ comment.num_dislikes }}
{{ reply.date_parsed }}
{{ reply.num_likes }}
{{ reply.num_dislikes }}
הוספת תגובה
לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות