כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

חילופי משמרות: עיריית בני ברק קיבלה את 'השוטר הראשון' הבא

בכירי עיריית בני ברק התכנסו באולם המליאה בכדי להיפרד ממפקד משטרת דן היוצא - נצ"מ אלברט אוחיון, ולקבל את מחליפו • כרגיל באירועים שכאלו, פירכסו הנוכחים זה את זה, עד לחיבוק שחתם את התקופה

מפגש הפרידה. צילום: בחדרי חרדים
מפגש הפרידה. צילום: בחדרי חרדים

מפגש פרידה מרגש מנצ"מ דוד ביטון, המפקד היוצא של משטרת מרחב דן לאחר שלוש שנים בתפקיד וקבלת-פנים לנצ"מ אלברט אוחיון לכניסתו לתפקיד מפקד המרחב, התקיים בלשכתו של הרב יעקב אשר, ראש העיר.

לפני המפגש, נפגשו ראש העיר והמפקד היוצא והנכנס לשיחה, בה הועלו הנושאים העירוניים והמשטרתיים שעל סדר-היום, לרווחת כלל תושבי העיר.

במפגש הפומבי, עמד הרב יעקב אשר, ראש העיר על גישתו האוהדת והחיובית של נצ"מ דוד ביטון בפעילות המשטרתית בעיר, שהתבססה על אימון הדדי ועל תיאום מוקדם ומשותף שבוצע מתוך הבנה של הבעיות ודרכי פיתרונות נכונים ובהידברות עם הרבנים, וגישה זו התפרסה על פני כל שלוש שנות פעילותו במרחב, ובין היתר בעיר, וכך זה היה בלילות פורים, בשוק ארבעת המינים, כנגד בניה בלתי חוקית, בפעילות ניידות אבטחה בלילות שבת וחגים, באמצעות יוצאי צ'צניה שאינם יהודים, ובתיאום מלא עם המשטרה.

נצ"מ דוד ביטון, המפקד היוצא ביקש בדבריו להודות לראש העיר ולצוות העירוני על החוויה המיוחדת שהוא חש בעבודתו בבני-ברק, העיר היחודית, לכל אורך התקופה, כשהקו המנחה בכל מהלך העבודה היו שמיעה, הקשבה ויציאה משותפת לדרך.

נצ"מ אלברט אוחיון, המפקד הנכנס, שבעבר עסק רבות בתחומי בילוש במחוז תל-אביב, הביע בדבריו את שמחתו להיכנס לעבודה במרחב דן, לאחר שהוא שמע מכל עבר, מגורמי משטרה, על שיתוף -הפעולה ההדוק והענייני שהיה בין ראש העיר והעירייה לבין המפקד היוצא כאשר כל הגורמים ראו במבט מקצועי ובראיה משותפת את הצורך לפעול לרווחת האוכלוסיה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}