כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

נמאס לו? ליצמן שוקל לפרוש מהפוליטיקה

בשבוע בו ניסתה התקשורת לטפול על סגן שר הבריאות יעקב ליצמן האשמות חמורות - מתפרסמת כוונתו לפרוש בהקדם מהחיים הפוליטיים, אחרי שנות כהונה ארוכות • ליצמן מתכוון לבקש רשות מהאדמו"ר לפרישתו

רוצה לפרוש. ליצמן. צילום: פלאש90
רוצה לפרוש. ליצמן. צילום: פלאש90

אחרי שנים ארוכות בתפקיד, ושתי הקדנציות המסורתיות בגור שהתארכו והכפילו את עצמן - מודיע סגן שר הבריאות ומייצגה של סיעת גור בכנסת, יעקב ליצמן, כי הוא מעוניין לפרוש בקרוב מהחיים הפוליטיים ולעזוב את הכנסת ואת העשייה הפוליטית.

סגן שר הבריאות יעקב ליצמן (יהדות התורה) שוקל לפרוש מהחיים הפוליטיים לקראת הבחירות הבאות, כך מפרסם הבוקר 'מעריב'.

ליצמן סיפר כי כבר בכנסת הקודמת הוא פנה פעמיים בנושא זה למנהיגו הרוחני, האדמו"ר מגור, אך זה ביקש ממנו להישאר בתפקידו. כעת, הוא אומר, בכוונתו לפנות פעם נוספת לאדמו"ר בבקשה לסיים את הפרק הפוליטי בחייו.

ליצמן, ששימש בעבר שנים ארוכות כיו"ר ועדת הכספים של הכנסת, התמנה מיד לאחר הקמת הממשלה לסגן שר הבריאות, ומאז הוא חתום על הרפורמה בטיפולי השיניים והרפורמה המתוכננת בבריאות הנפש.

'מעריב' מציין, כי רק לפני זמן קצר הוא עורר עליו סערה בפרשת "הקברים באשקלון‭,"‬ שבסיומה אף התפטר מתפקידו מנכ"ל משרד הבריאות, ד"ר איתן חי-עם.

ליצמן מרגיש, כי אחרי שנים ארוכות בכנסת הגיע הזמן לפרוש מהפוליטיקה ולהתרכז בלימוד תורה. עם זאת, הוא הדגיש כי אם הרבי מגור ישוב ויבקש ממנו להמשיך לקדנציה נוספת הוא לא יוכל לסרב לו.

הודעתו זו של ליצמן, מתפרסמת בדיוק לאחר תחקיר משחיר פנים שנערך כנגד ליצמן בתוכנית 'המקור', בה הואשם בסיוע למקורבים ולחרדים, ובניסיונות להביא לידי כך שעמותת 'רפואה וישועה של גור' תזכה במכרז לבניית בית החולים באשדוד.

האם יש קשר? האם נמאס לו מההתקפות?

מי שמכיר את ליצמן יודע שהוא יצוק מחומר אחר, עמיד ומחוספס. אבל למרות זאת, הוא שוקל לפרוש.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}