כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

התקשורת לא נחה • היעד התורן: אלי שמחיוף

אלי שמחיוף עומד בפני מתקפה תקשורתית, בשל מינוי חדש שקיבל בעיריית ירושלים • יוסי חביליו לא מצא דופי, אבל חברי עירייה אמרו לערוץ 2: "לא ייתכן שמי שמעורב ב'הולילנד', ימונה לתפקיד בעירייה"

התקשורת בעקבותיו. אלי שמחיוף
התקשורת בעקבותיו. אלי שמחיוף

הרדיפה התקשורתית אחרי אישי ציבור חרדיים ואחרי הציבור החרדי בפרט - אינה פוסקת לרגע: עם תום פרשת הולילנד, ולאחר שני תחקירים מרושעים בתקשורת הכללית, האחד כנגד יעקב ליצמן והשני כנגד ארגון 'ערכים', יש מי שעושה את הצעד הבא ברדיפת החרדים.

והפעם: אלי שמחיוף, שאך בקושי נחלץ מתסבוכת הולילנד, לאחר ששהה מספר ימים במעצר. שמחיוף מונה בימים האחרונים ליו"ר וועדת הרווחה, ויו"ר וועדת ההנחות בארנונה בעיריית ירושלים.

המינוי החדש של שמחיוף, מצליח לעורר את זעמם של חבריו החילונים בעירייה, שמוצאים אוזן קשבת במיוחד בכלי התקשורת.

ערוץ 2 מדווח היום על חברי מועצה רבים בעיריית ירושלים שלא מקבלים את מינויו של שמחיוף בעירייה, ולפיכך מנסים לעורר את תשומת לבו של היועץ המשפטי בעירייה, עו"ד יוסי חביליו.

חברי המועצה בעירייה אינם לבד. בתחקיר שפורסם היום בערוץ 2, טוענים אנשי הערוץ: איך ייתכן כי שמחיוף מקבל את המינויים בעירייה בעוד הוא חשוד, כחלק מפרשת הולילנד, בעבירות פליליות שונות כגון הלבנת הון ולקיחת שוחד.

עו"ד יוסי חביליו מגיב לדברים ואומר: "לאור העובדה כי טרם הוגש כתב אישום מפורש נגד שמחיוף, אין באפשרותי למנוע את המינויים הללו, מכיוון שאין בהם כל בעיה משפטית.

חביליו, שרבים ממכריו החרדים אומרים שהוא 'היה מת' לטרפד את מינוי שמחיוף, אך לא מצא את העילה לכך, מוסיף ואומר: "מלבד זאת, אמליץ לחבריי בעירייה לפקוח עין ולהבחין ולבדוק את השטח אצל האנשים שמתמנים למינויים כאלו ואחרים, בגלל העובדה שאולי ישנה אפשרות כי הם יואשמו במוקדם או במאוחר".

כתבת הערוץ שהתקשרה לאלי שמחיוף כדי לקבל את תגובתו בעניין, נענתה על ידי שמחיוף: "מה הקשר בין הדברים? המינויים הם החלטות של ועדות פנימיות בתוך העירייה ובין חברי המועצה".

בתשובה לשאלה האם הוא חזר לתפקד כרגיל בעירייה מאז פרשיית הולילנד, השיב שמחיוף כי: "אין כל שאלה, ודאי".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}