כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

ראית את החוליגנים בקרייה? חייג למשטרה

קרית יובל התרגלה כבר לעבודות הליליות: החוליגנים עוקרים עמודי עירוב באמצעות טרקטורים, והעירייה מגיעה לתקן • בשבוע שעבר זה קרה שוב: טרקטור הרס את העירוב • מאמצים לאתר החוליגנים

עירוב. צילום: אילוסטרציה
עירוב. צילום: אילוסטרציה

עמודי העירוב בשכונת קריית יובל בירושלים ממשיכים לתפוס כותרות: ביום חמישי האחרון, סייעה עיריית ירושלים בהצבת קו עירוב חדש, זאת לאחר שלפני כשבוע וחצי עקרו אלמונים, ככל הנראה חילונים רדיקליים המתנגדים להתחרדות השכונה, למעלה מ-20 עמודי עירוב שהיו בקווי השכונה.

לפני שבוע וחצי, בשעת לילה מאוחרת של אחד מימות השבוע, הגיעו אלמונים לקו העירוב בשכונת קריית יובל, ועקרו בברוטאליות את עמודי העירוב שהקיפו את השכונה.

פעולת החבלה נעשתה ככל הנראה באמצעות טרקטור זעיר, או כלי עזר מכני אחר שעמד לרשותם. בשל הריסת העמודים, נקטעו קווי עירוב של שכונות חרדיות אחרות שנמצאות בקרבת הקריה.

הרב אברהם משה קצנלבוגן, הרב האחראי על עמודי עירוב מטעם עיריית ירושלים אומר ל'בחדרי חרדים': "הגשנו תלונה במשטרה על המקרה, אך בשלב זה אין לנו עדיין כל מושג מי הוא העבריין שעשה כבר כמה פעמים את המעשה הזה".

הרב קצנלבוגן מדגיש את שהציבור המתגורר או עובר באזור בשבתות, אינו צריך לחשוש לגבי כשרות העירוב, היות ובעירייה ובמועצה הדתית בירושלים דואגים כי העירוב יעמוד לרשותם של התושבים החרדים בכל עת ובכל זמן.

'בחדרי חרדים' ימשיך לעקוב.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}