כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

שמחה במאה שערים: שלושת העצורים שוחררו

שלושת האברכים שנעצרו ביום חמישי על ידי כוחות בילוש, בחשד להצתת פחים במהלך ההפגנות שהתקיימו בחודשים האחרונים שוחררו הבוקר ממעצרם • עורך דינם: "גרסתם הראשונית מתבררת היום כנכונה"

הפגנות בירושלים בעקבות מעצרם של האברכים
הפגנות בירושלים בעקבות מעצרם של האברכים

שלושת האברכים שנעצרו ביום חמישי האחרון בפתאומיות על ידי כוחות בילוש של משטרת ירושלים, בחשד להצתת פחים במהלך ההפגנות שהתקיימו בחודשים האחרונים שוחררו הבוקר ממעצרם.

שלושת העצורים שוחררו לאחר שהמשטרה לא הצליחה לרכז מספיק ראיות שיבססו את החשדות כנגד האברכים. בנוסף, נשלחו עדים שהעידו בחקירה נגד אותן חשדות.

כזכור, ביום חמישי האחרון עצרו כוחות הבילוש בפתאומיות את האברכים, בעת שאלה טיילו לתומם בשכונת גני גאולה בירושלים, בחשד כי הם האחראים על הצתת הפחים וגרימת נזק לרכוש ציבורי במהלך ההפגנות.

בתוך כך, עסקני העדה החרדית שניסו את כוחם גם במקרה זה לטפל בשחרורם של העצורים, לא הצליחו לעשות זאת, כיוון שמוקדם יותר ניתנה הוראה שלא להכניסם ל'מגרש הרוסים'.

בליל שבת האחרונה התפללו חבריהם את תפילת השבת אל מול מגרש הרוסים לאות הזדהות עם העצורים, ששהו במקום גם במהלך השבת. לא נרשמו אירועים חריגים בהתכנסות זו.

אמש התקיימו הפגנות ברחוב שבטי ישראל, במחאה על מעצרם של שלושת האברכים.

עו"ד יאיר נהוראי, מי שייצג את העצורים, אומר ל'בחדרי חרדים', בעקבות שחרורם: "העצורים שוחררו לאחר שהמשטרה לא הצליחה ככל הנראה בחקירתה ולא נאספו ראיות המספיקות להשארתם במעצר. נדמה כי גרסתם הראשונית של העצורים, לפיה הם אינם קשורים לאירועים, מתבררת היום כנכונה".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}