כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

סיקריק אינטרנשיונל: הפגנות בשדה התעופה

ועד חדש שהוקם בכדי להילחם בחילולי הקברים ברחבי הארץ, יוזם הערב פעולת מחאה חדשנית: מאות מפגינים יגיעו לשדה התעופה, למחות נגד ראש הממשלה שטס הערב לוושיגנטון • הפגנות יתקיימו גם בארצות הברית

נתניהו וליצמן על רקע מתחם בית החולים השנוי במחלוקת. צילום: ארכיון יצחק לב ארי
נתניהו וליצמן על רקע מתחם בית החולים השנוי במחלוקת. צילום: ארכיון יצחק לב ארי

מאות מפגינים חרדים יגיעו בשעות הערב (א') לפתח שדה התעופה בן גוריון בכדי למחות על שתיקתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, בפרשת חילולי הקברים במוקדים השונים ברחבי הארץ. המפגינים יפגינו במקום, לרגל יציאתו של נתניהו לוושינגטון, שם ייפגש עם נשיא ארה"ב, ברק אובמה, ועם ראשי הקהילות היהודיות.

מסתבר שיש אשמים חדשים בחילולי הקברים ביפו, אשקלון ובמוקדים נוספים. ועד חדש, ששמו "הוועד להגנת קברי ישראל", מתכנן את המחאה לאור שתיקתו הרועמת של נתניהו בפרשת הקברים, שמסתעפת בימים האחרונים יותר ויותר.

לטענת מארגני המחאה, נתניהו לא רק שותק ולא מביע את עמדתו המנוגדת לעניין כמו שהוא צריך לעשות, אלא הוא גם נותן את האישור המפורש לחילולי הקברים במוקדים שונים ברחבי הארץ.

ככל הנראה, שיירת נתניהו, המלווה באנשי אבטחה רבים, לא תיתקל במפגינים, שיעמדו בפתח השדה משעות הערב המוקדמות, ותעבור דרך כבישי ההמראה הפנימיים של שדה התעופה, כפי שנהוג כאשר אישי ציבור יוצאים לחו"ל.

בנוסף, אוטובוסים מאורגנים ייצאו ממספר מוקדים בירושלים ובבית שמש לקראת השעה 18:30 הערב, כדי להשתתף בהפגנה שקיבלה אישור משטרתי וחוקי.

בתוך כך, מחר (ג') ישתתפו מאות חרדים במחאה שתתקיים בארה"ב, בעת ביקורו של נתניהו בוושינגטון. בהפגנה ישתתפו האדמו"ר מסקולען ורבנים נוספים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}