כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

"אתה יודע מה זה לטוס עם אלי ישי?"

הפרשן הבכיר של ערוץ 2, אמנון אברמוביץ', "מחנך" את ראש הממשלה וקורא לו להתנער מש"ס • בטורו המתפרסם הבוקר ב'ידיעות אחרונות', הוא חושף דו-שיח שלו עם אריאל שרון על אלי ישי

שרון, נתניהו ואולמרט
שרון, נתניהו ואולמרט

פרשן חדשות ערוץ 2, אמנון אברמוביץ', מפרסם היום טור ב'ידיעות אחרונות'. בטור הוא קורא לראש הממשלה, בנימין נתניהו, להתנער משריו בדרך לפגישה עם נשיא ארה"ב, ברק אובמה, בוושינגטון.

בטור כותב הפרשן הבכיר: "נתניהו הצמיד אליו את אלי ישי, הירא את אריה דרעי הרבה יותר משהוא ירא שמיים. נתניהו יכול וחייב להתנער מהם. הוא מהסס. רוצה, אבל פוחד".

בהמשך מספר אברמוביץ': "אריאל שרון זרק בזמנו את ש"ס מהממשלה. שאלתי אותו, הכיצד. תקשיב, הוא אמר, לקחתי את אלי ישי לפגוש את הנשיא בוש. אתה יודע מה זה לטוס 12 שעות עם אלי ישי? אמרתי, כן. מה אתה אומר כן, הוא אמר, אתה לא יודע. אתה יודע מה זה לחזור עם אלי ישי 12 שעות במטוס? אמרתי, כן. מה אתה אומר כן, הוא אמר, אתה לא יודע, ואחר כך החצוף הזה מעז להתייצב נגדי?

"תנועת ש"ס", ממשיך אברמוביץ', "כרוכה על תקציב המדינה כמו עניבה. אין לה מקור מחיה אחר. ש"ס חברה בקואליציה של נתניהו. אין לה חברותא אחרת. במקום לעשות אחד ועוד אחד ולהעמיד את ש"ס במקום, הוא מאפשר לה לשמש חסם ימני ומתכוון לשמן אותה בעוד כספים".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}