כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

הגננת החרדית קשרה ילדים לכסאות

'ידיעות אחרונות': הגננת קשרה לכסא ילדים ש"הפריעו" • הורה שצפה בדיסק מ'יום הולדת' גילה את בנו קשור והגיש תלונה • כשחשד שהופלה לרעה בשל מוצאו, אמרה הגננת: "מקסימום בשנה הבאה יהיו לנו קצת פחות פרענקלעך בגן"

תצלום מתוך הדיסק של אחד הילדים קשור לכסאו. צילום: ידיעות אחרונות
תצלום מתוך הדיסק של אחד הילדים קשור לכסאו. צילום: ידיעות אחרונות

גננת מגן ילדים בחיפה קשרה ילדים שהפריעו למהלך התקין של הסדר בגן, אל הכסאות עליהם הם ישבו. עם האשמה הזו תאלץ להתמודד, ככל הנראה, בחקירת המשטרה, אשה חרדית, המנהלת גן שאינו נמצא בפיקוח משרד החינוך.

הסיפור המזעזע, המתפרסם הבוקר בלעדית ב'ידיעות אחרונות', נחשף לאחר שאחד מהורי הילדים בגן ביקש לידיו דיסק המתעד מסיבת יום הולדת שנערכה בגן לבנו בן השנתיים. הגננת התחמקה שוב ושוב מלתת לו את הדיסק, וכשקיבל אותו סוף-סוף לידיו, לא האמין למראה עיניו.

הילד נקשר לכסא עם רצועה שנכרכה סביב גופו בשעה שכל הילדים שיחקו מסביב. הגננת אמרה בתגובה, כי זו הדרך שלה להתמודד עם ילדים שהיא איננה מצליחה להשתלט עליהם.

במהלך הצפיה בדיסק נשמעת אחת הגננות אומרת: "בואי נשחרר את ר', שישחק עם הילדים", בתגובה אומרת גננת אחרת: "לא, הוא הורס לנו את כל החגיגה".

לפי 'ידיעות אחרונות', האב העיד בפני חוקרי המשטרה, כי כאשר חשד שהילד מופלה לרעה בשל מוצאו, וביקש ממנה מספרי טלפון של הורים ספרדים נוספים בגן, אמרה לו הגננת: "מקסימום בשנה הבאה יהיו לנו קצת פחות פרענקלעך בגן".

הגננת נשלחה למעצר בית למשך שלושה ימים ובתקופה הקרובה יוחלט על הגשת כתב אישום.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 56 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}