כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

האיום העיראקי > פואד: "תיזהר ממני, אני עיראקי. אני אשפד אותך"

חילופי דברים קשים התנהלו בין שר התמ"ת בנימין בן אליעזר לדוברו של שר החוץ ברק, על רקע הסתייגות ברק מפגישת בן אליעזר עם שר החוץ הטורקי

כועס כמו עיראקי. פואד
כועס כמו עיראקי. פואד

על רקע פגישת שר התמ"ת בנימין בן אליעזר עם שר החוץ הטורקי, ספג הבוקר (א') שר הבטחון ויו"ר מפלגת העבודה, אהוד ברק צעקות מבן אליעזר על תדרוך העיתונאים על עמדתו נגד קיום הפגישה.

המתיחות במפלגת העבודה עולה שלב הבוקר, במהלך ישיבה שקיימה הסיעה צעק בן אליעזר על אהוד ברק ואמר: "אני לא מבין מה הם היו צריכים להוציא את זה לתקשורת, כאילו ברק התנגד, וגם להתקשר לאיווט ולהגיד לו שברק התנגד", כשהוא מתכוון לפגישתו עם שר החוץ הטורקי בשבוע שעבר.

עוד הזכיר בן אליעזר בישיבה כי הוא דיבר עם שר הבטחון דקות אחדות לפני הפגישה ואמר לו כי הוא נכנס לפגישה עם שר החוץ, האחרון אמר לו "תמסור לו ד"ש".

במהלך הפגישה עלו הטונים בין דוברו האישי של ברק, ברק סרי לבין בן אליעזר, על כך שהוא האחראי על התדרוכים בתקשורת נגדו. בן אליעזר תקף ואמר "אתה מתדרך נגדי, אתה תידרכת נגדי ששר הביטחון התנגד לפגישה. אני לא אשכח לך את זה. אתה לא יודע עם מי אתה מתעסק, אני אשפד אותך".

הסכסוך המילולי מצטבר לטענות של חברי העבודה נגד אהוד ברק ומשאיר אותו לבד במערכה שלמה, זאת לאחר שבן אליעזר היה נאמנו של ברק עד לפני חודשים ספורים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}