כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

יש מחיר להתפרעות: כתב אישום נגד סיקריק

סיקריק בן 25 הטיח בקבוק זכוכית בראשו של השוטר עידן אטיאס, הכה בו באגרופו ופצע אותו בראשו • בכתב אישום חמור שהוגש נגד המתפרע, דורשת הפרקליטות למצות עמו את מלוא חומרת הדין

צילום אילוסטרציה: ארכיון בחדרי חרדים
צילום אילוסטרציה: ארכיון בחדרי חרדים

לבית המשפט המחוזי בירושלים הוגש הבוקר (א) כתב אישום נגד תושב העיר, בן 25, המואשם כי תקף שוטר במהלך התפרעות של 'סיקריקים' שאירעה בחודש שעבר, ברחוב שבטי ישראל.

מכתב האישום עולה, כי במהלך הפגנה בה יודו אבנים וחפצים נוספים לעבר שוטרים, הטיח הנאשם שקית ובה בקבוק זכוכית על ראשו של שוטר, ואף היכה אותו באגרופים וגרם לו נפיחות, כאבים ודימום בראשו.

על פי כתב האישום, "במהלך הפגנה שאירעה בחודש שעבר ברחוב שבטי ישראל בירושלים, הבחין השוטר עידן אטיאס בנאשם, כשהוא מניף ידיו וצועק, תוך כדי שהוא מתקדם לעבר מפקד הכוחות בשטח, אשר סמוך לפני כן נפגע בראשו מאבן שהושלכה ע"י המפגינים.

"אטיאס רץ לעבר הנאשם, הורה לו להתרחק מהמקום והדף אותו בידיו. לאחר מכן הסתובב אטיאס ועמד עם גבו לנאשם. הנאשם דחף את אטיאס בידיו, בעודו צועק. אטיאס הסתובב אל הנאשם, אשר הניף את השקית שהייתה בידו, והכילה בקבוק זכוכית, והטיח אותה בראשו של אטיאס. הבקבוק התנפץ על ראשו של אטיאס".

בהמשך לכך, על פי כתב האישום, "הכה הנאשם את אטיאס באגרופים בחזהו. אטיאס בעט ברגלו של הנאשם והפילו לרצפה, הנאשם התרומם וניסה שוב לתקוף את אטיאס באגרוף בפניו וברח מהמקום במטרה למנוע מעצרו.

"הנאשם רץ לעברו של השוטר רועי עזרא אשר ביקש לעצרו, קפץ באוויר ובעט בראשו של עזרא. בהמשך לכך, עצר עזרא את הנאשם, אשר התנגד למעצרו, בעט והכה את השוטרים באגרופים. כתוצאה מהאמור נפצע אטיאס בידו מזכוכיות הבקבוק וכן נגרמו לו נפיחות, כאבים ודימום בראשו.

"במעשיו המתוארים לעיל תקף הנאשם שני שוטרים בעת מילוי תפקידם, כשבאחת הפעמים היה מזוין בכלי. התוקף מואשם בתקיפת שוטר בנסיבות מחמירות ובתקיפת שוטר בשעת מילוי תפקידו".

הפרקליטות דורשת למצות עמו את מלוא חומרת הדין.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}