כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

המשטרה ערכה מעצרי פתע • העסקנים נשארו בחוץ

רצף של התנכלויות שבוצעו כלפי משטרת ירושלים על-ידי 'קנאים', ששיאם היה אתמול בהצתת ניידת, הביא היום למעצרם הפתאומי של שלושה • העסקנים שבאו למגרש הרוסים - גורשו • פרסום ראשון

נעצרו על שריפת פחים. צילום: ארכיון
נעצרו על שריפת פחים. צילום: ארכיון

שלושה אברכים המשתייכים לפלג נטורי קרתא, נעצרו בשעה האחרונה על ידי כוחות הבילוש של משטרת ירושלים.

החשודים נמצאים בשעה זו בתחנת המעצר במגרש הרוסים כשהם חשודים בשריפת פחים. עסקני 'העדה החרדית' מנסים להביא לשחרורם, אך בעקבות המקרים האחרונים שהתרחשו בשבוע האחרון, המשטרה מונעת את כניסתם של העסקנים למקום ומנסה בכל הכוח לטרפד את טיפולם במקרה.

בין העסקנים שהגיעו למגרש הרוסים על מנת לדרוש את שחרור העצורים, נמצאים בנצי הוירינג, שמעון שישא והעסקן לייזרוביץ.

כאמור, בשל המקרים האחרונים, ביניהם גניבת תיק המשטרה מרכב משטרתי במהלך אחת ההפגנות בחודשים האחרונים ושריפת ניידת המשטרה אמש (ד'), החליטה המשטרה שלא לאפשר את כניסתם של העסקנים החרדים לבית המאסר, בטענה כי "אם אתם לא יכולים לעצור את המקרים הללו, אנחנו נעשה זאת ונפעל מולם במלוא חומרת הדין".

אחד מעסקני העדה החרדית משחזר, בשיחה עם כתב 'בחדרי חרדים', את השתלשלות המעצר הפתאומי היום: עולה, "האברכים הסתובבו בשכונת גני גאולה בירושלים, ולפתע, בפתאומיות, קפצו עליהם כוחות בילוש ועצרו אותם, כשהם נלקחים למגרש הרוסים".

כפי המסתמן, האברכים יישארו במעצר עד למחר בבוקר, אז הם יובאו לדיון בהארכת מעצר בבית המשפט בירושלים.

עו"ד יאיר נהוראי, שהוזמן על ידי העסקנים שנמצאים במקום למגרש הרוסים, אמר בתגובה ראשונה למקרה, כי "נדמה ששוב נפלה טעות בידי השוטרים. ככל הנראה, ולטענת האברכים, הם עברו במקום לתומם ואין להם כל קשר לחשדות המיוחסים להם".

בנוסף עולה, כי המשטרה נתנה הוראה גורפת שלא לאפשר את כניסתם של העסקנים שישא ולייזרוביץ לתוך מגרש הרוסים - עד להודעה חדשה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}