כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

ליצמן : "אין חילוני שלא עזרתי לו"

סגן שר הבריאות יעקב ליצמן, מגיב לאישומים שהוטחו בו בתחקיר ערוץ 10, לפיהן הוא עוזר רק לחולים חרדיים הפונים אליו - "זו עלילה. שיראו לי חילוני אחד שפנה אליי ולא עזרתי לו"

עוזר לכולם. ליצמן
עוזר לכולם. ליצמן

בראיון לוחמני כהרגלו, הגיב סגן שר הבריאות יעקב ליצמן לאישומים שהוטחו בו בתחקיר ששודר אתמול (ד') בתכנית 'המקור' בערוץ 10 - לפיהן הוא מתערב לטובת חולים חרדים בלבד.

בראיון ברדיו קול חי, בתכנית "כנסת ישראל" בהגשת ישראל איכלר, שנערך מיד לאחר שידור התחקיר, אמר סגן השר ליצמן שאין חילוני אחד שפנה אליו לעזרה ולא נענה.

בתחקיר, נטען כי סגן השר ליצמן מתערב לטובת חולים בעיקר מהמגזר החרדי כולל לחץ אישי שהוא מפעיל על מנהלי בתי חולים, ופאים וראשי קופות החולים.

בנוסף נטען בתחקיר, כי ליצמן התערב במכרז להקמת בית החולים באשדוד וניסה לסייע לעמותת "רפואה וישועה" השייכת לחסידי גור לזכות במכרז.

בראיון בתכנית "כנסת ישראל" עם ישראל איכלר ברדיו קול חי, טען סגן השר כי אין אדם חילוני שהוא לא קיבל עזרה לאחד שפנה אליו וכי במידה וייצא זכאי בקשר להאשמות על התערבותו במכרז לבית החולים אשדוד, האנשים שהאשימו אותו במשרד האוצר צריכים להתפטר.

"ההאשמות נגדי הן שתיים: שעזרתי לאנשים - וזה בסדר גמור, אני מקבל את זה. שיבוא בן אדם אחד חילוני שפנה אליי ולא השתדלתי לעזור לו.

"דבר שני - זה שכאילו התערבתי בבית חולים באשדוד. אני כל הזמן אמרתי, אני מוכן שיפנו למבקר המדינה, אין לי בעיה. אבל אם אני אצא זכאי ויתברר שלא התערבתי - אז אלה ממשרד האוצר שהאשימו אותי, שיתפטרו. אין חוכמות".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}