איך לידים לביטוח ישפרו את הרווחים שלך?
לידים לביטוח הן אחת הדרכים היעילות ביותר עבור סוכנות ביטוח להגדלת רווחים ולמקסום פוטנציאל כוח העבודה. במאמר זה נסקור את האפשרויות העומדות בפני סוכנות ביטוח\ סוכן ביטוח המעוניין להגדיל את הרווחים שלו- ונבחן את האפשרות לרכישת לידים לביטוח
- כתבה מקודמת
- כ"ג ניסן התשפ"א
כאשר סוכנות ביטוח מעוניינת להגדיל את הרווחים היא שוקלת מספר
חלופות- שימוש בכוח הפה לאוזן, קניית לידים חמים לביטוח, שיווק
באינטרנט ע"י סוכנות דיגיטל ושיווק באינטרנט באופן עצמאי.
כאשר בוחנים את המציאות בשטח, ראשית רוב סוכנויות הביטוח ימצו את קשריהם העסקיים והאישיים על מנת להגדיל את ההמלצות העוברות מפה לאוזן- ועל ידי כך יסגרו עסקאות. כידוע, פה לאוזן היא שיטה מוכחת שעובדת. ישנם בישראל מאות אלפי עסקים שקמו והצליחו לאורך שנים ודורות ארוכים- באמצעות הפה לאוזן.
אין צורך להרחיב על מנת להסביר למה השיטה הזו עובדת.
כאשר סוכנות הביטוח תמצה את האפשרות הזאת, או בעצם תגלה את המגבלה שלה- היכולת להגדיל את קנה המידה.
כלומר, לאחר שהפה לאוזן נוצל במלואו- קיימת יכולת מוגבלת בלבד להגדיל באופן משמעותי את היקף העסקאות.
כאשר סוכנות הביטוח מגיעה לשלב הזה, היא מבינה שעליה לבחור בחלופה המאפשרת גדילה.
כאשר בוחנים את עולם השיווק כיום בשנת 2021, במבט מהיר על השיווק המסורתי לעומת השיווק המתקדם- מובן לכולם שכדאי שישקיעו את כספם בשיווק המתקדם. השיווק המסורתי בשנת 2021 פחות מתאים לסוכנות ביטוח. חלוקת עלונים ופרסום במקומונים- כנראה פחות יעשו את העבודה, ויותר מכך- פחות מאפשרות מדידה של הביצועים.
לעומת זאת, השיווק באינטרנט מאפשר מדידה מלאה של הביצועים.
כלומר, כל שקל שהוצאנו בפרסום- מאפשר לנו להבין את אפקטיביות הפרסום לעסק שלנו. אותה אפקטיביות נפרשת על פני פרמטרים רבים השונים במהותם ובחשיבותם. לכן, בשלב הזה סוכנות הביטוח תבין- עלינו לפרסם באינטרנט.
כעת נשאלת השאלה- כיצד נעשה זאת?
האם לקנות לידים לביטוח?
האם לפרסם עצמאית בפייסבוק?
האם לפרסם באמצעות סוכנות דיגיטל?
נסביר את ההבדלים המהותיים בין החלופות.
פרסום עצמאי-
הרבה סוכנויות ביטוח (וסוכני ביטוח עצמאיים) טועים לחשוב שהם "יפרסמו לבד" וכך יחסכו כסף ויקבלו אפקטיביות גבוהה.
בסוף, המציאות עושה את שלה ואותם סוכני ביטוח בדרך כלל מגלים שהם בזבזו כספים ולא קיבלו תוצאות.
בדיוק מאותה הסיבה שאתם הולכים למוסך לעשות טיפול לרכב,
עליכם להשתמש באנשי מקצוע.
נכון שכל אחד יכול לפרסם בפייסבוק,
גם כל אחד יכול לבצע עבודות חשמל בבית,
אבל לא כל אחד יידע לעשות זאת באופן הנכון והבטוח.
פרסום ע"י סוכנות דיגיטל-
הרבה סוכנויות ביטוח מחפשות "לתפוס גל" משלהן, או להמציא את הגלגל מחדש ופונות לסוכנויות דיגיטל על מנת שישווקו אותן ברשת.
במקרה כזה, השיווק שתקבלו הוא מקצועי אך חוסר ידע וניסיון בסבירות גבוהה יביאו לעלויות מופקעות ולחוסר אפקטיביות.
כלומר, סוכנות הדיגיטל אכן תקים עבורכם דף פייסבוק מקצועי ונעים- אך האם הלידים יגיעו משם? סוכנות הדיגיטל תפרסם מאמרים שכתבתם, אך האם הלידים יגיעו משם?
כמה יעלה ליד? כמה תסגרו מתוכם? האם אתם רווחיים? כמה דברים תנסו בדרך? כמה יעלה כל ניסיון? כמה הוצאתם מהכיס שלכם עד כאן?
פגשנו עשרות סוכני ביטוח שניסו לשווק בדרך זו, אך בסוף הבינו שבתחום קשה כמו ביטוח- כדאי להיעזר במומחים ללידים לביטוח.
אנחנו, כסוכנות דיגיטל מובילה ללידים לביטוח- צמיחה דיגיטלית, מחזיקים בידע ובניסיון של שנים ביצירת לידים איכותיים לביטוח. לידים חמים שמחכים לשיחת הטלפון שלכם למטרת בדיקת תיק הביטוח. לידים בלעדיים, השייכים רק לכם והמעוניינים בשירותכם.
לכן, נגיע לאפשרות האחרונה- שהיא המועדפת והאפקטיבית ביותר.
רכישת לידים לביטוח.
באמצעות רכישת לידים לביטוח תוכלו "לדלג" על כל מה שהייתם צריכים לעשות באפשרות מס' 2. כלומר, תוכלו להנות מהניסיון ומהידע של סוכנות הלידים - ולא לשלם דמי לימוד (שיכול להגיע לסכומים עצומים) על בשרכם ולהפסיד כספים יקרים בדרך.
אנחנו בצמיחה דיגיטלית, ניסינו את כל אפשרויות השיווק שזיהינו כאפשריות, ביצענו, מדדנו, עדכנו, שינינו, והתפתחנו- למה שאנחנו היום.
כיום, כל סוכנויות הביטוח וסוכני הביטוח שעובדים איתנו- לא מפסיקים לפרגן לנו על איכות הלידים שהם מקבלים מאיתנו.
"עברנו כמה סוכנויות ולהשוות אותם אליכם זה פשוט בדיחה" הוא משפט שאנחנו שומעים הרבה.
אנחנו שמחים על הזכות שיש לנו לסייע לכם.
שימו לב,
כאשר רוכשים לידים לביטוח- היזהרו לקנות מכל מיני גורמים אנונימיים המציעים לכם לידים לביטוח, שמענו על הרבה סיפורים מחוויות עבר של לקוחות שלנו, ואנחנו ממליצים לבדוק טוב ממי אתם רוכשים את הלידים.
בנוסף על איכות ליד מצוינת,
אנחנו גם נותנים שירות איכותי ומלווים אתכם יד ביד בדרך להצלחה במכירות. ככל שאתם תצליחו, ככה אנחנו נצליח. אתם שותפים שלנו לאותה הדרך. לאחר שתפנו אלינו, אנחנו נכיר אחד את השני ואת צרכיו
ונתאים את הלידים לביטוח בהתאם לצורך שלכם. אנחנו נספק לכם תסריט שיחה מומלץ, נשתף אתכם בנתונים פנימיים שלנו ונלווה אתכם יחד להצלחה במכירות ללידים.
לאחר שנים רבות שאנחנו נמצאים בתעשייה,
אנחנו יכולים בהחלט לומר שהניסיון לימד אותנו שזו הדרך האפקטיבית ביותר לצמיחה בביטוח, מוזמנים לבקר באתר שלנו לפרטים נוספים:
הוספת תגובה
לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות