כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

רב מארה"ב לראשי חמאס בערבית: "שליט תמורת כסף"

רב מארה"ב פונה לראשי חמאס בשפה הערבית, באתר אינטרנט שהקים: "אתן לכם סחורות ומצרכים הומניטאריים בסך חמישה מיליון דולר שישלחו אליכם עם שחרורו של גלעד שליט"

הרב הכט על רקע איש חמאס
הרב הכט על רקע איש חמאס

הרב שמואל העכט, רב בניו-הייבן, ארצות הברית, הקים אתר מיוחד באמצעותו הוא קורא במגוון שפות לשחרר מיידית את החייל החטוף, גלעד שליט.

קריאתו של הרב באה על רקע ציון 4 שנים לחטיפתו של שליט.

"אני מכהן בתפקיד רב המשרת את הקהילה היהודית של ניו-הייבן, קונטיקט, הממוקמת בחלקה הצפוני-מזרחי של ארה"ב", הוא אומר בסרטון ששיגר לאנשי חמאס.

"אני פונה אליכם, אנשיה של עזה, כמו גם למנהיגיכם, בתקווה שנוכל, אנחנו ואתם, בצוותא חדא, לשפר את חייהם של אנשינו, ובכך גם להביא כבוד ולגרום עונג לאלוקים שאותו כולנו אוהבים ואותו אנו עובדים בכל לבנו.

"אני אדם מאמין, לא אדם פוליטי, ובפי רק בקשה אחת: אנא, שחררו את גלעד שליט למשפחתו. בתמורה להפגנה זאת של אנושיותכם, נדיבותכם וצלם האלוקים שבכם, אנהג אף אני בכם באופן דומה.

"עלה בידי לארגן עבורכם סחורות ומצרכים הומניטאריים בסך של חמישה מיליון דולר אשר יישלחו לאנשי עזה בד בבד עם שחרורו של גלעד שליט לחופשי. מזון, תרופות, חומרי בניין – כל סחורה או מצרך הומניטרי אשר משחררי גלעד שליט יחליטו שהוא חיוני לרווחתם של תושבי עזה, יישלחו דרך צד שלישי בו כולנו בוטחים ומכבדים.

הקוראן מלמד: "כל המציל את חייו של השני, ודאי מציל הוא את החיים של כל האנושות בכללותה". התלמוד מלמד: "כל מי שמציל נפש אחת, מעלה עליו הכתוב כאילו הציל עולם ומלואו".

אני מתפלל לכך שנוכל לפעול יחדיו כדי לממש את האמת הנוראה הזאת של שתי דתותינו, ובכך לקדש את שמו של אלוקים בעולם.. אני מקווה לשמוע מאלה אשר בידיהם הסמכות לשחרר את גלעד כדי לבצע את ההעברה".

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}