כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

המשטרה עם הפנים לציבור החרדי: אנחנו לא כאלה רעים

דובר משטרת ישראל יזם פגישה עם עיתונאים חרדיים, על רקע ההפגנות: "אנחנו רוצים שהציבור החרדי יכיר גם את החלק הטוב שיש במשטרה. שלא כל ניידת שנכנסת לאיזור חרדי, תגרום למהומה"

צילום אילוסטרציה: עזרא לנדאו
צילום אילוסטרציה: עזרא לנדאו

בירושלים התקיימה פגישה בין דובר משטרת ישראל, ניצב משנה דני יפה, דוברי המגזר הערבי והמגזר הרוסי, עם עיתונאים חרדים.

לשכת הדובר זימנה את העיתונאים מכלי התקשורת החרדים, מתוך כוונה להשקיע יותר במערך ההסברה המשטרתית כלפי הציבור החרדי, זאת על רקע ההפגנות והאירועים שהובילו חלקים מהציבור החרדי לחיכוך עם המשטרה, ובחלק מהמקרים גם לאלימות קשה.

כך, למשל, בחפירות הקברים ביפו, אשקלון, נצרת ויבנה, בהם הייתה אלימות קשה בין המפגינים החרדים והשוטרים שמילאו את תפקידם, אך התנהגו ביד קשה מדי כלפי המפגינים והעצורים.

"העצרת הגדולה של כניסת 'אסירי עמנואל' לכלא מעשיהו, הוכיחה שאפשר גם להפגין באיפוק. כראוי. לאחר העצרת המפכ"ל ציין לשבח את העצרת, שהתנהלה בסדר מופתי, יחד עם 300 הסדרנים החרדים", אמר הדובר.

כיום המשטרה מצטיירת בציבור החרדי כגוף שלילי, והמשטרה מנסה לשנות תדמית זו. "אנחנו רוצים שהציבור החרדי יכיר גם את החלק הטוב שיש במשטרה. שלא כל ניידת שנכנסת לאיזור חרדי, תגרום למהומה. צריך גם לזכור, כי בסופו של דבר תפקיד המשטרה הוא להשליט סדר. המשטרה גם יודעת שהציבור המופרע, שזורק אבנים ושורף פחים, הוא אינו כלל הציבור החרדי, אלא מיעוט קטן, והדבר הוכח בעצרת הגדולה".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}