כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

סכסוך במשחטה של 'העדה': איך ייגבה הכסף?

מדוע הגיעה קבוצה של 15 שוטרים בשעת לילה מאוחרת סמוך לבניין בו ממוקמת 'משחטת העדה החרדית' במאה שערים, וצילמה את המקום? • זהירות: עוד סכסוך שעלול להבעיר (שוב) את ירושלים

חברי בד"צ 'העדה החרדית'. יורו להפגין שוב?
חברי בד"צ 'העדה החרדית'. יורו להפגין שוב?

מה חיפשה קבוצה של 15 שוטרים בשעת לילה מאוחרת ביום שני השבוע ברחבת מאה שערים, סמוך לשטיבלאך שבשכונה? ובכן, קבוצת השוטרים הגיעה, צילמה את האזור ועזבה את המקום.

ממידע שהגיע לאתר 'בחדרי חרדים' עולה, כי חלק מאנשי הקבוצה היו אנשי הוצאה לפועל, שהגיעו למקום על רקע סכסוך בין בעלי הבניין בו ממוקמת 'משחטת העדה החרדית' לבין מפעיל המשחטה.

לפי המידע, בעל המשחטה לא שילם את שכר התשלום החודשי כבר יותר משלושה חודשים, ומנהל מלחמה נגד בעלי המקום, שמצידם פנו אל בית המשפט. בעקבות החלטת בית המשפט הגיעו אנשי ההוצאה לפועל למקום, בטרם יחלו בעיקולים.

אנשי ההוצאה לפועל היו מלווים בשוטרים, שהחנו את הניידות באחד הרחובות הסמוכים לשכונה, מאימת תושבי השכונה.

כאשר אנשי 'העדה החרדית' ששמעו על הגעת אנשי ההוצאה לפועל בליווי השוטרים, הם זעמו והחליטו להתכנס ביומיים האחרונים, כדי לשקול כיצד להגיב בפרשה. האופציה המרכזית העומדת בפניהם, כך מוסרים מקורות ב'עדה', היא ארגון הפגנה שתתקיים במרכז מאאה שערים נגד בעל המקום בגין פניה לערכאות, במקום לבוא ולדון בתביעתו בבית הדין של 'העדה החרדית', דווקא במקרה רגיש זה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}