כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

הזוכה במיליון יאלץ להסתפק במיליון

רק לפני 3 שבועות גרף הרב משה אבו-עזיז את המיליון ב'אחד נגד 100'. כעת, בשעשועון אחר, הוא סיים שני, לאחר שהיה קרוב לזכייה בחבילת נופש למונדיאל של אתר ONE

הרב משה אבו-עזיז. צילום: מתוך ערוץ 2
הרב משה אבו-עזיז. צילום: מתוך ערוץ 2

הזוכה במיליון השקלים בשעשועון 'אחד נגד 100', לא מפסיק לנסות את מזלו. אלא שהפעם זה הסתיים רק במקום השני בשעשועון שהפרס הראשון בו היה חבילת אירוח לחצי גמר המונדיאל בדום אפריקה.

אתר אייס מדווח כי הרב משה אבו-עזיז הגיע לאתר ONE, והתמודד בשעשועון שאמור להיות משודר בתוכניתו של שביט אלימלך 'קפה מונדיאל' באתר הספורט. רק לפני 3 שבועות זכה אבו-עזיז במיליון שקלים בשעשועון 'אחד נגד 100' שמנחה אברי גלעד ב'רשת' ערוץ 2, והיה לראשון שזוכה בשעשון הזה בישראל, ולשני בעולם שזוכה ב'אחד נגד 100'.

הרב אבו-עזיז, שבעברו זכיות רבות בפרסים, בין היתר בשעשועונים מיתולוגיים כמו 'פיצוחים', ענה על כל התשובות נכונה, אולם הפסיד במהירות התשובות שנתן, ליניב שמאלקוב, שגרף את הפרס הראשון - חבילה זוגית לחצי גמר המונדיאל, כולל כרטיסי כניסה ואירוח במלון.

אבו-עזיז אמר לאייס: "הפסדתי, אבל לא בגלל שטעיתי בתשובות. צריך היה לענות על 5 שאלות נכון, וזה מה שעשיתי. לקחתי סיכון, כי אני יודע שבדרך כלל עדיף להיות זהיר וצודק וזריז וטועה".

לאבו-אזיז המלצה למתמודדים בשעשועונים: "מי שרוצה להתמודד בכמה משחקים, אם הוא לא מוכן להפסיד, אסור לו לבוא. הפסד זה חלק מהמשחק".

קישורים:
מקור: אייס
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}