כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

לקיים בנו: הגר"י יוסף אושפז ב'שערי צדק'

לאחר חרושת שמועות סביב היעדרותו משיעוריו הקבועים - מתברר כי הגר"י יוסף אושפז ב'שערי צדק' • כל זה קורה, יום לאחר שהדי פרשת עמנואל נמוגו • השם המלא: רבי יעקב בן מרגלית

הגר"י יוסף. צילום: יעקב כהן
הגר"י יוסף. צילום: יעקב כהן



דאגה שוררת בקרב תלמידיו ואוהדיו של הגאון רבי יעקב יוסף, בנו בכורו של הגר"ע יוסף, ובעל 'חזון יעקב'. הרב, אשר לאורך היום כולו נוהג להעביר שיעורי תורה רבים בפני מאות, לא חש בטוב. לאחר חרושת שמועות סותרות באשר למצבו, מתברר כי הוא מאושפז, החל מאמש, במרכז הרפואי שערי צדק, עקב חולשה.

הרב הובהל לבית החולים לאחר שלא חש בטוב, החל משבת. הוא אושפז במחלקה הקרדיולוגית, ועבר בדיקות כלליות. עשרות שיעורי תורה אותם אמור היה למסור, בוטלו עקב האשפוז.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי הרב מתקשר היטב עם הסובבים אותו. מקורביו מעדיפים שלא להפוך את מצבו הבריאותי נושא לשיחה ציבורית ובוחרים להרגיע את הציבור.

חולשתו של הרב, שהוא רבו הרוחני של יואב ללום, תקפה אותו בעוד פרשת עמנואל הולכת ונמוגה מן המפה התקשורתית. פרטים כזכור, בחודשים האחרונים עמד הגר"י יוסף בעין סערה, בשל הגיבוי שהעניק לצעדים המשפטיים כנגד ההורים שנטען כי הם מנהיגים אפליה בעמנואל.

החל מהבוקר הגיעו למערכת 'בחדרי חרדים' שמועות סותרות על מצבו של הרב, שהודיע לפני שבועיים על פרישתו מהמאבק בעמנואל.

אתמול (א') בשעות הצהריים ביטל הרב את כל השיעורים אותם היה אמור למסור. מקורביו מסרו כי עד כה הוא גם לא יוצא מביתו בשכונת בית ישראל בירושלים.

בעוד שחלק ממקורביו טענו כי הרב חלה בדלקת ריאות - גירסה אחרת סיפרה על אירוע בריאותי חמור יותר.

מנגד שמועה סותרת טוענת, כי הרב יעקב יוסף נמצא תחת מתקפת איומים מאז פרשיית עמנואל, ובימים האחרונים הגיעו האיומים לשיא חדש. לכן, עד שהדברים יטופלו הוא נאלץ להישאר בביתו.

מוקדם יותר הכחיש יותר מקורבו, אולי הגדול ביותר בימים האחרונים, יו"ר עמותת נוער כהלכה, יואב ללום, את חרושת השמועות, ואמר בתגובה לדברים, כי השמועות אינן נכונות. "הרב לקח זמן מנוחה בשביל עצמו, הוא לא חולה והוא גם לא תחת איומים", אמר ללום.

הציבור מתבקש להתפלל לרפואת הגאון רבי יעקב בן מרגלית

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 35 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}