כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

המסע של שליט יצא לדרך • נועם שליט: "הדיון על גלעד הפך לסחר מכר של מכולת"

אלפי צועדים יצאו היום מבית משפחת שליט במצפה הילה לצעדה מיוחדת, שצפויה להסתיים בעוד כמעט שבועיים בפתח בית ראש הממשלה בירושלים • צפויים להתנחל באוהל מחאה מול בית ראש הממשלה - עד שגלעד ישוחרר

גלעד שליט בשבי
גלעד שליט בשבי

אלפי צועדים יצאו היום (א) בבוקר מבית משפחת שליט במצפה הילה לצעדה מיוחדת, שצפויה להסתיים בעוד כמעט שבועיים בפתח בית ראש הממשלה בירושלים.

מטרת הצעדה היא קריאה ודרישה להחזרתו המיידית של החייל החטוף גלעד שליט משבי החמאס.

מוקדם יותר אמר בנימין נתניהו: "צלצלתי הבוקר לנועם שליט ואמרתי לו שהם יוצאים לצעדה ארוכה. הזמנתי אותו ואת משפחתו להיפגש איתי, עם הגיעם לירושלים, בביתי. אני יודע שהם במסע ארוך, אני רוצה לראות אותם, אשמח להיפגש איתם, וכך גם אמרתי להם".

בפתח הצעדה נאם אביו של גלעד בפני אלפי הצועדים ואמר: "הדיון על חייו של חייל צה"ל הפך לצערי מדיון על ערכים ואתוס, לסחר מכר של מכולת. לכן אנחנו אומרים היום: לא נחכה יותר, לא נמתין יותר. אנו משפחתו של גלעד, חבריו והפעילים הנאמנים, ועשרות אלפי התומכים בכל רחבי הארץ, יוצאים למסע גדול לעבר ביתו של ראש הממשלה נתניהו, מסע שיביא עוד ועוד תומכים כדי שבממשלת ישראל יבינו שצריך לסיים את הסאגה הזו".

על פי לוח הזמנים המתוכנן, יגיעו הצועדים בשעת הערב לכיוון נהריה, ויעבירו את הלילה בכפר מסריק. מחר יעברו הצועדים בעכו ובקריות, ויסיימו את הלילה בקרית מוצקין .

מחרתיים, ביום שלישי של השבוע הראשון לצעדה, יגיעו ליגור, וביום רביעי יעברו את זכרון יעקב. ביום שישי יעברו את נתניה, ויעשו את השבת מול ביתו של ראש הממשלה בקיסריה, ובמוצאי שבת יגיעו לרעננה.

ביומו הראשון של השבוע השני לצעידה, יעברו בהרצליה. ביום התשיעי יגיעו לתל אביב וביום העשירי יגיעו לגבעת ברנר.

ביום רביעי יגיעו ללטרון ולשער הגיא וביום חמישי, ה-8 ביולי, הם צפויים להגיע לאוהל המחאה מול בית ראש הממשלה, שם הם מתכוונים לשהות - עד שגלעד שליט ישוחרר.

אגף התנועה השלים הבוקר את היערכותו לקראת קיומו של מסע רגלי למען גלעד שליט, ההיערכות תכלול ליווי המשתתפים, חסימות והפניית התנועה בצירים חלופיים, תוך שמירה על הסדר הציבורי, בטיחות המשתמשים בדרך וצמצום הפגיעה בשגרת החיים.

במהלך הצעדה, יועברו דיווחים באופן שוטף למוקד אגף התנועה, בדבר קצב התקדמות התהלוכה ומיקומם המדויק,כמות משתתפים וכן אירועים חריגים כגון חסימת ציר ו/או לחצי תנועה אשר יועברו בזמן אמת לציבור הנהגים באמצעי התקשורת ע"י דובר אגף התנועה.

לציין,כי אישור הצעדה התבצע בתום בחינה מקצועית של המסלול ובכפוף לתנועת הצועדים באופן בטוח,וכן בהתאם להפצת מידע על-ידי המארגנים (התנועה הקיבוצית) אל ראשי ערים ומועצות, שבתחומם עובר המסע וקבלת אישורם.

לאור האמור, יתכנו שיבושי תנועה מעצם התנועה הרבה בשולי הדרך, סקרנות נהגים, ועל כן יש לנהוג בהתאם לתנאי הדרך והנחיות השוטרים הפרוסים בצירי התנועה ולהתעדכן באמצעי התקשורת בדבר עומסי תנועה צפויים וחסימות בהתאם לנדרש.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}