כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

העמלות פחתו • הבנק היקר ביותר: הבינלאומי. הזול: יהב

במהלך השנה וחצי האחרונות חלה ירידה ריאלית של כ-8.5% בעמלות השונות • חמשת הבנקים הגדולים בנק הפועלים הוא הזול ביותר • חלה ירידה דרסטית בעלות אחזקת כרטיס אשראי בשיעור ממוצע של 11%

הזול ביותר. הבנק הפועלים
הזול ביותר. הבנק הפועלים צילום: באדיבות המצלם

בנק ישראל פירסם היום (ב) בבוקר דו"ח על העמלות בקרב הבנקים, במסגרת הפיקוח עליהם. לפי הדו"ח, במהלך השנה וחצי האחרונות חלה ירידה ריאלית של כ-8.5% בעמלות השונות. כמו כן חלה ירידה דרסטית בעלות אחזקת כרטיס אשראי בשיעור ממוצע של 11%.

בניהול חשבון עובר ושב רגיל, הבנק הזול ביותר באופן משמעותי הוא בנק יהב. מבין חמשת הבנקים הגדולים בנק הפועלים הוא הזול ביותר, ולעומתו הבנק הבינלאומי הוא היקר ביותר.

מבין כרטיסי האשראי - כרטיס אשראי מקומי ויזה כא"ל של בנק דיסקונט הוא היקר ביותר. כמו כן כרטיס אשראי בין לאומי וזהב של ויזה כא"ל, המונפקים על ידי הבנק הבינלאומי הם היקרים ביותר. לעומתם, כרטיס אשראי ישראכרט, המונפק על-ידי ישראכרט והבנק הבינלאומי, הוא הזול ביותר.

בבנק ישראל מציינים, כי בשנים האחרונות גברה מאוד המודעות בציבור לנושא העמלות, מה שהשפיע גם על הבנקים מצידם הם להציע מגוון תכניות מוזלות לקבוצות אוכלוסייה כסטודנטים, בעלי עסקים וכדומה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}