כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

מדוע הגר"י יוסף מסתגר בביתו?

מאז אמש לא יצא הגר"י יוסף מביתו בירושלים • ל'בחדרי חרדים' הגיעו שמועות סותרות על מצבו הרפואי של הרב • ללום מכחיש השמועות, ואומר ל'בחדרי חרדים': "הרב לקח פסק זמן למנוחה"

חולה או תחת איומים? הרב יעקב יוסף.
חולה או תחת איומים? הרב יעקב יוסף.

בעוד פרשת עמנואל הולכת ונמוגה מן המפה התקשורתית, לאחר הפשרה שהביאה לסיומה הזמני של הפרשה, מגיעות למערכת 'בחדרי חרדים' שמועות סותרות על מצבו של הרב יעקב יוסף, רבו הרוחני של יואב ללום ומוביל המאבק נגד האפליה, עד לפרישתו לפני שבועיים.

הרב יעקב יוסף, שניהל את המאבק מאחורי הקלעים בבית הספר בעמנואל, ביטל אמש (א') בשעות הצהריים את כל שיעוריו שהיה אמור למסור עד לשעה זו. מקורביו אומרים כי עד כה הוא גם לא יוצא מביתו בשכונת בית ישראל בירושלים.

כאמור, שמועות סותרות מגיעות בשעות האחרונות על מצבו של הרב, כשחלק ממקורביו טוענים שהרב חלה בדלקת ריאות ולכן, בשל מצבו הרפואי, החליטו לבטל את כל שיעוריו, כדי לאפשר לרב זמן מנוחה. יש ממקורביו שיודעים לספר על אירוע בריאותי חמור יותר שעבר הרב, אך בשל צנעת הפרט, אנו נמנעים מלתת לחרושת השמועות ביטוי.

מנגד שמועה סותרת טוענת, כי הרב יעקב יוסף נמצא תחת מתקפת איומים מאז פרשיית עמנואל, ובימים האחרונים הגיעו האיומים לשיא חדש. לכן, עד שהדברים יטופלו הוא נאלץ להישאר בביתו.

מקרובו אולי הגדול ביותר בימים האחרונים, יו"ר עמותת נוער כהלכה, יואב ללום אומר בתגובה לדברים, כי השמועות אינן נכונות. "הרב לקח זמן מנוחה בשביל עצמו, הוא לא חולה והוא גם לא תחת איומים", אמר ללום.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}