כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

ליצמן: "וינשטיין, שחרר לנו את הרבנים" • חשיפה

סגן שר הבריאות מצטרף לעמיתיו ובפניה דחופה שהעברי ליועץ המשפטי לממשלה הוא מבקש בדחיפות: שחרר את שני רבני העיר מהכלא. לא ייתכן שעיר שלימה תתנהל ללא רב מכהן • וגם: למה שותקים יועצי התקשורת של ליצמן?

ליצמן קורא לוינשטין, היום במעשיהו. צילום יעקב נחומי
ליצמן קורא לוינשטין, היום במעשיהו. צילום יעקב נחומי

מתברר כי הקופריטרים במשרדי נציגנו עומלים שעות נוספות בימים אלו, ועושים הכל בכדי לזכות בליטרת הבשר התקשורתית שתצדיק את משכורתם. תיבת המייל של הכתבים מופצצת בימים האחרונים בכמות מיילים שלא מביישת גם את המחשב של הוועדה לפניות הציבור שזוכה למאות פניות, והכל מהדוברים המסורים שנשלחים כל שעה עגולה להוציא הודעה מסוג כזה או אחר על פועלם של הנציגים המסורים.

דווקא סגן שר הבריאות יעקב ליצמן שומר על דמת אלחוט בימים האחרונים. זה לא שעוזריו אינם יודעים כיצד מתזזים מערכות תקשורת, ההפך הוא הנכון. אלא שכנראה נכבלו ידיהם בהוראת הבוס, והם ממלאים את פיהם מים.

אלא שמתברר כי גם בלי ספינים מלאכותיים, לשכת סגן שר הבריאות הפכה בימים האחרונים לשלוחה עמנואלית.

לידי אתר 'בחדרי חרדים' הגיע מידע לפיו פנה סגן שר הבריאות יעקב ליצמן ליועץ המשפטי לממשלה, בפניה דחופה, על מנת שזה יורה לשחרר ממעצר את שני רבני העיר עמנואל, השוהים במעצר בעוון בזיון בית משפט.

לטענת ליצמן, לא יכול להיווצר מצב לפיו שני רבני העיר אינם שוהים בעיר, והעיר משוללת כל בסיס הלכתי לשאלות הרבות שיכולות לצוץ בפרט בתקופה כה קשה. ליצמן מבקש לשחרר את שני הרבנים או למצער אחד מהם, בכדי שיוכלו להנהיג את עדותיהם בשקט ובשלווה כבימים רגילים.

הפניה הועברה לפני שעות ספורות, ובלשכה כוססים ציפורנים מול מכשיר הפקס, על מנת לקלוט את הפקס שישודר משלכת היועץ ברגע שיתקבל.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}