כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

הראשל"צ הגיע לתמוך בגר"י יוסף - ונמלט מאימת העיתונאים

עוד ועוד שמות מאסיפת התמיכה בגר"י יוסף נחשפים: בין המוזמנים היה הראשל"צ הגר"א בקשי דורון • לאחר שראה התגודדות של כלי תקשורת מתחת לבית - סב על עקבותיו • כל הפרטים

הרב בקשי דורון. הגיע לביתו של הרב ועזב את המקום
הרב בקשי דורון. הגיע לביתו של הרב ועזב את המקום

הראשון לציון, הגאון רבי אליהו בקשי דורון היה אחד מרשימת הרבנים המכובדת שהוזמנה אתמול (ב') לביתו של הגאון רבי יעקב יוסף בירושלים, בעקבות 'פרשת עמנואל'. הרב, שהגיע מלווה בעוזריו ונהגו, גילה בפתח הבית עשרות צלמים ועיתונאים, ובשל החשש שהזדהותו עם הרב יעקב יוסף בפרשה תיחשף - עזב את המקום.

עוד בנושא:
מפגן תמיכה: 20 רבנים הגיעו לתמוך בגר"י יוסף
"איימו עלי ברצח", מקונן הגר"י יוסף • צפו

הפגישה, שהתקיימה אתמול בשעות אחר הצהריים בבית הרב יעקב יוסף, פטרונו הרוחני של יואב ללום, יחד עם 20 רבנים ספרדים, ממשיכה לעורר סערה בציבור החרדי, בעקבות גילויים חדשים על רבנים שנכחו בפגישה או כאלו שנמנעו ברגע האחרון מלהגיע אליה.

תוכן הפגישה בביתו של הרב יוסף, לא נחשף עד לשעות אלו, אולם לעומת זאת הגילויים על שמות הרבנים שנכחו או היו אמורים להפגין את נוכחותם מתחילים להיחשף.

הגר"א בקשי דורון הגיע אף הוא לאותה פגישה, באיחור קל מיתר הרבנים. אי לכך, נתקל הרב בצלמים ועיתונאים רבים שהיו בפתח בית הרב יוסף, ובשל החשש להיחשף החליט, כאמור, יחד עם עוזריו ונהגו להימלט מהמקום.

עוזרו של הרב בקשי דורון אומר בעקבות הגילויים החדשים: "הכל שקר וכזב. הרב לא השתתף בפגישה שהתקיימה אמש".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}