כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

יהדות התורה לנתניהו: קח פיקוד, קרה פה משהו

חברי סיעת יהדות התורה הגיעו בשעות הצהרים אל לשכתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו כדי שיתערב בפרשת עמנואל • נתניהו לח"כים: אני מנוע מלהתערב. שמרו על איפוק והחוק

בתפילה. חברי סיעת יהדות התורה
בתפילה. חברי סיעת יהדות התורה

אחרי שתיקה ארוכה, ראש הממשלה נקרא אל הדגל: חברי סיעת יהדות התורה הגיעו בשעות הצהרים אל לשכתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. הפגישה נערכה לבקשת הח"כים במהלכה מנסים לגבש פתרונות בנוגע לסערת בית הספר בעמנואל.

לדברי סגן שר החינוך, מאיר פרוש, קראו חברי הסיעה לנתניהו להתערב. "קח פיקוד, קרה פה משהו", אמר פרוש לנתניהו שהשיב לחברי הסיעה, כי הוא מנוע מלהתערב בהחלטות בית המשפט העליון. אך גורמים בסביבת ראש הממשלה אמרו כי נתניהו ביקש מהח"כים לשמור על איפוק וקרא לכבד את החוק והחלטות בית המשפט.

בתום הפגישה, אמר פרוש לעיתונאים: "אין עדיין פתרון. אנחנו רוצים שיביאו פתרון לילדים, שיהיה להם איפה ללמוד. כרגע הם מבקרים את ההורים בבית הסוהר. חייבים להיכנס לעובי הקורה, כי אם לא יש חשש להתפרקות". בתגובה לדברי ראש הממשלה לפיהם הוא מנוע מלהתערב בהחלטת בג"ץ, הצהיר פרוש: "המציאות גרועה מאוד. אם הוא מנוע מלפעול, אנחנו באנרכיה. אם ראש ממשלה לא יכול להתערב, צריך ללכת לבית המשפט העליון ולשבת שם שהם ינהלו את כל הדברים".

ח"כ מוזס אמר בתום הפגישה: "הלכנו לפגישה מתוך כאב עצום בלבנו. חשבנו שהכנסת האבות לכלא זה השיא, אבל זה עוד לא היה השיא, כי אתמול היתה החלטה להכניס גם אמהות לבית הסוהר, דבר שלא היה מאז קום המדינה וגם לא מאז רוסיה הבולשביקית. לא נוכל לתמוך במי שלא יתמוך בנו. אנחנו עדיין בקואליציה. בהמשך נראה לפי התפתחויות העניינים. איננו חושבים להיכנע ולהתקפל. ביום שיככנסו הנשים לבית המשפט, לא תהיה אם ההפגנות. זו תהיה אם האמהות של ההפגנות".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}