כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

חשיפה: האב והבן ישוחררו ממעשיהו לאירוסי הבת

בג"ץ האכזר, שהחלטתו הביאה להפלת עובר, גילה היום חמלה קטנה מול האב והבן לבית נעימי מעמנואל, שישוחררו הערב למשך 7 שעות, לרגל אירוסי הבת • בתמורה נדרשה ערבות כספית גבוהה במיוחד

משפחת נעימי האב והבן, בדרכם לכלא. צילום יעקב כהן
משפחת נעימי האב והבן, בדרכם לכלא. צילום יעקב כהן

שעה ספורה לאחר פרסום הידיעה על כך שבג"ץ מתעלל באחד מאסירי עמנואל הכלוא מאז יום חמישי במעשיהו, זאת למרות שאשתו הייתה צריכה ללדת ובלילה האחרון היא הפילה, והתינוק נפטר מתפרסמת ידיעה משמחת יותר, על שחרורם של שניים מהאסירים.

משפחת נעימי, המתגוררת בימים רגילים בעמנואל עברה את הימים האחרונים יחד עם משפחות עמנואל בתוך הסערה הגדולה, אבי המשפחה ובנו נמצאים גם הם מאז יום חמישי בכלא מעשיהו אבל מסתבר כי הערב הם ישוחררו בהוראת בית המשפט זאת בשל אירוסי הבת המתוכננים.

בימים האחרונים נאלצה משפחת נעימי להיאבק על שחרורם של שני בני המשפחה לרגל אירוסי הבת שיתקיימו הערב באולמי סאטמר. עסקנים רבים התערבו בעניין ונרתמו למשימה.

הבוקר, החליט בית המשפט כי האב והבן ישוחררו בשעה 18:00 בערב ממעשיהו לזמן קצוב של 7 שעות זאת בתמורה לערבות כספית גבוהה שניתנה ע"י אחד מחסידי סלונים שנרתם אף הוא למשימה.

מקורב למשפחה אומר ל'בחדרי חרדים', "המשפחה מאושרת מאד בעקבות ההחלטה, אני לא מבין איך במקרים קשים יותר כמו במקרה של האם שהפילה לא משחררים את האב אפילו במתן ערבות כספית".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}