כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

גפני אצל האסירים: "נשקול להציע אי אמון"

יו"ר ועדת הכספים ביקר אצל אסירי עמנואל ב'מעשיהו': "באתי לחזק ויצאתי מחוזק" • במשך שעה תקפו האסירים בחריפות "אישים מסויימים" ואת מוסדות השלטון • בימים הקרובים יתקוף גפני את הממשלה

גפני מפגין. צילום: יצחק לב ארי
גפני מפגין. צילום: יצחק לב ארי

הצעדה הצפויה של אדמו"רים, רבנים ואישי ציבור אל כלא מעשיהו, החלה הבוקר (א) בביקורו של יו"ר ועדת הכספים משה גפני. גפני, שהגיע למעשיהו בשעות הבוקר המוקדמות כשהוא מלווה בעוזרו, נכנס מתוקף היותו חבר כנסת לתוככי בית הכלא בכדי לעודד את האסירים.

ל'בחדרי חרדים', נודע כי אדמו"רים רבים הביעו את רצונם לערוך ביקורים אצל האסירים, והחל מיום ג' הקרוב יחלו הביקורים במקום.

ביקורו של ח"כ משה גפני, שנמשך שעה ארוכה, עסק בעיקר בהשלכות שיש למאסרם בציבוריות החרדית. האסירים התעניינו מהם הלכי הרוחות בציבור, וקיבלו תשובות מקיפות. האסירים הביעו את כאבם על מאסרם, ואף התבטאו קשות נגד אישים מסויימים. האסירים ביקשו מח"כ גפני שלא יוציא החוצה את שאמרו לו, בכדי שהדברים לא יזיקו להם במהלך שהותם בכלא.

בצאתו אמר ח"כ גפני כי הוא פגש אנשים הבטוחים בצדקת דרכם. "באתי לחזק ויצאתי מחוזק", אמר למקורביו. "אני אבוא שוב לבקר אותם, כואב להם שהם יושבים עם עבריינים, ואני אעשה הכל בכדי להקל עליהם את השהות שם".

גפני לא הסתפק בביקור, ובימים הקרובים ייצא בהתקפה חזיתית כנגד רפיסותה של הממשלה בקבלת החלטות. "הממשלה לא מקבלת החלטות בשום תחום, והבג"ץ נכנס לתוך הוואקום. ככה היה בהחלטה לגבי כביש 443, ככה היה בנושא הצהרונים, וכן, גם בהבטחת הכנסה.

"סיעת יהדות התורה, שוקלת בימים אלו להציע הצעת אי אמון כנגד הממשלה, כל עוד ההורים יושבים בכלא. עצוב לראות את חברי הכנסת שדואגים לילדי העובדים הזרים שנמצאים כאן באופן בלתי חוקי, לא דואגים לילדי היהודים שבית המשפט רוצה להשאיר אותם ללא הוריהם. זוהי הצביעות בהתגלמותה", אמר גפני.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}