כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

לקראת עצרת המחאה: המשטרה בכוננות רמה ג'

יותר מעשרת אלפים שוטרים יהיו פזורים במהלך היום במוקדים ברחבי הארץ, בהם יתקיימו הפגנות המחאה • המשטרה העלתה את הכוננות לרמה ג', רמה אחת מתחת לגבוהה ביותר

שוטרי יס"מ, סמוך להפגנה
שוטרי יס"מ, סמוך להפגנה

יותר מעשרת אלפים שוטרים יהיו פזורים במהלך היום במוקדים ברחבי הארץ, בהם יתקיימו הפגנות המחאה כנגד פסק הדין של בג"ץ בפרשת עמנואל.

המשטרה מעלה את הכוננות לרמה ג', רמה אחת מתחת לכוננות המרבית. בנוסף, החליטו במשטרה להציב אבטחה על מספר נושאי תפקידים, בהם כל שופטי בית המשפט העליון ומנכ"ל רשות העתיקות שוקה דורפמן.

ישיבת הערכת מצב התקיימה אתמול, במהלכה סקרו ראש אגף המודיעין במשטרה יואב סיגלוביץ' וראש אגף המבצעים ניצב ניסים מור את תמונת המודיעין המתגבשת סביב הפגנות החרדים. במשטרה צופים הפגנות המוניות במספר מוקדים ברחבי הארץ.

ראש אגף התנועה במשטרה ניצב אבי בן חמו הנחה לגייס את כל שוטרי מערך התנועה שיוצבו על כל צירי התנועה המרכזיים, בדגש על כבישים מספר 1, 431, 443, 4, נתיבי איילון וכביש מספר 2.

עוד נמסר כי כבר הלילה הוזרמו כוחות תגבור מהמחוז הצפוני והדרומי וממשמר הגבול לירושלים והמרכז. דובר המשטרה, ניצב משנה אבי יפה, אמר כי "היערכות משטרת ישראל תהיה רחבה ומשמעותית. השימוש בכוחות ואמצעים יהיה על פי הנדרש ומול עצורים ומתפרעים יהיה הליך נחוש ותכליתי".

קישורים:
לכל הכתבות בנושא פרשת עמנואל לחצו כאן
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}