כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

נערכים ל'אם כל ההפגנות' • דיווח מצולם

ישיבת היערכות סוערת נערכה במשרדי אגודת ישראל • בישיבה בה השתתפו נציגי הציבור החרדי כולו, הוחלט על סדר היום, הנואמים, ההיערכות ההסעות ותיאום הגעת הגדולים • המסמך המלא

נערכים ל'אם כל ההפגנות' • דיווח מצולם
אלי סגל

ישיבת היערכות מקיפה נערכה הערב (ד') במשרדי אגודת ישראל בירושלים, בה השתתפו עסקנים מכל שדרות הציבור החרדי. כתב אתר 'בחדרי חרדים' השתתף בישיבה, ומגיש את סדר היום המלא, וההחלטות שהתקבלו בישיבה הסוערת:

עוד בנושא:
לקראת עצרת המחאה: המשטרה בכוננות רמה ג'

• ירושלים, בשעה 14:00 מתכנסים ברחוב ירמיהו, האסירים יהיו על הגשר בבגדי שבת עם אזיקים על ידיהם וסרטים על בגדיהם עם הכיתוב "אסיר מקדש שם שמים", בשעה 14:00 אמיר תהילים, דבר העצרת ע"י אחד הרבנים, זעקת תושבי עמנואל מפי אחד ההורים, קבלת עול מלכות שמים.

בתום העצרת ילוו את העצירים בדרכם למעצר דרך הרחובות ירמיהו ובר אילן, שמואל הנביא, שבטי ישראל, הנביאים בואכה למגרש הרוסים. נשים תתרכזנה אך ורק ברחוב מנחת יצחק, את הרבבות ילוו רכבים עם תזמורת.

• נקודות "איחוד הצלה" להגשת עזרה ראשונה בצומת שמגר, חצר ת"ת גור ברחוב ירמיהו פינת מנחת יצחק, צומת אפיריון וצומת שמואל הנביא, כמו"כ אופנועים ילוו את המשתתפים בכל הרחובות הסמוכים.

• עמדות שתייה לטובת הציבור יהיו בבויאן רח' ירמיהו פינת ברנדס, ליד ביהמ"ד גור, ישיבת דושינסקי ברחוב שמואל הנביא, מעבר מנדלבאום ובית מדרש תולדות אהרן רחוב שבטי ישראל. לנשים בישיבת המתמידים ברחוב מנחת יצחק 14.

• בני ברק, מתרכזים בשעה 13:00 על פני הרחובות חזון איש פינת נחמיה, אמירת תהילים, דבר המערכה ממרן בעל 'שבט הלוי', הגר"ש הלוי וואזנר שליט"א, זעקת תושבי עמנואל מפי אחד ההורים, קבלת עול מלכות שמים, מלוים את האסירים בדרכם לירושלים דרך הרחובות עזרא, נחמיה ובן יעקב עד היציאה מהעיר. בבני ברק על פי הוראת הרבנים, הנשים לא ישתתפו באירוע ויאמרו תהילים בעת האירוע בביתם.

• חברות האוטובוסים יתגברו את הקווים בין הערים ובתוכם. בעלי שופרות מתבקשים להביאן עימם לאירוע, יש להצטייד בשתייה, כדי לשמור על קדושת המעמד ולבל יתחלל חלילה שם שמים, מבקשים מהציבור להקפיד בכל דרך למניעת אלימות בכל דרך שהיא ושלא להיגרר לפרובוקציות.

• העצירים יועברו מבית המעצר מגרש הרוסים לבתי הכלא כשהגברים יועברו לכלא מעשיהו והנשים לכלא תרצה.

ירח טוקר דובר העצרת אמר כי "המסר הברור והחד משמעי בהתייצבותם של כל גדולי ישראל שליט"א באירוע, וקריאתם הפומבית לכלל הציבור החרדי להשתתף, היא כי דעת התורה קודמת לפסיקת בתי המשפט, על קיום התורה, יהודים מסרו את נפשם במהלך כל ההסטוריה, וגם כעת גדולי ישראל והציבור החרדי כולו יצהירו קבל עם ועולם כי דרך התורה קודמת לכל פסיקה משפטית זו או אחרת".






































































תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 46 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}