כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

מאשקלון תיפתח הדירה?

במהלך סיור בעיר אשקלון הבטיח השר אטיאס: "נצא בשיווק בגלים גדולים..המחירים יהיו הגיוניים" • ראש העיר, בני וקנין, הבטיח: "אגם במרכז השכונה" • שכונת אגמים באשקלון – הטרנד החדש?

מאשקלון תיפתח הדירה?

בעוד הוא נאבק במלוא העוז בפקידי האוצר ובנק ישראל, המנסים, מעת לעת, לתקוע מקלות בגלגלי מהפכת הדיור המתוכננת על ידו, ממשיך השר אריאל אטיאס לכתת את רגליו ולחפש נואשות אחר פתרונות דיור יצירתיים.

הבוקר, בסיור בעיר אשקלון, חשף תוכנית חדשה: שיווק מאסיבי של דירות בשכונת אגמים בעיר. הוא הביע תקווה כי המחירים במקום "יהיו הגיוניים".

את ביקורו פתח השר, המלווה בצוות ממשרדו וממנהל מקרקעי ישראל, ובראש העיר, בני וקנין, בסיור במוסדות "מעיין חיים ושלום" בעיר. בראש מוסדות אלו, נספר למי שאינו יודע, עומד סגן שר האוצר, הרב יצחק כהן.

בהמשך התמקד הסיור במספר שכונות בעיר, כאשר ראש העיר מציג בפני השר ופמלייתו את הבעיות הקימות במבני השיכונים השונים הפזורים בכל רחבי העיר. השר הבטיח לבדוק ולטפל בבעיות השונות, וציין כי ככל שהשיווקים המתוכננים בעיר יתקדמו, הם יסייעו לעיר גם בהיבט של הפניית תקציבים לטובת בעיות התשתית והשיקום הנדרשים בשכונות של השכבות החלשות. את הסיור סיימו בתצפית אל הדובדבן שבקצפת שכונת האגמים.

בפגישת העבודה שנערכה לסיכום בלשכת ראש העיר אמר שר הבינוי והשיכון: "כבר בשבוע הבא יתפרסם שיווק גדול ומשמעותי של 1,136 יחידות דיור בשכונת אגמים, כשיווק ראשון בשכונה המתוכננת במתחם הענק. נצא בשיווק בגלים גדולים ונתחיל ב-1,136 יחידות דיור. נקווה שהמחירים יהיו הגיוניים. אנחנו לא נוגעים בתכניות הבנייה ולא משנים אותן. הבנייה תהייה משולבת של בנייה גבוהה, בנייה סמי-רוויה ובנייה צמודת קרקע". הוא אף הודה לראש העיר על שיתוף הפעולה הפורה.

ראש העיר, מצידו, הביע את אמונו בשכונה החדשה וסיפר על תכניותיו ליצירת... אגם במתחם המתוכנן. לדבריו, "המחירים באשקלון נמוכים ב-30-40 אחוזים מאשדוד, ראשון לציון או רחובות, ואם רוכשים רבים יוכלו לזרום לאשקלון בזכות השיווקים החדשים, זה יקל גם על לחץ הביקושים והמחירים בערים אלה.

חריש? כסיף? לוד? טבריה? חיפה? כרמיאל? - מעתה, הוסיפו לרשימה גם את פרויקט אגמים באשקלון.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}