כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

ואיך הגיבו במועצת העיתונות? צירפו עיתון חרדי

ה'משפחה' עוברת למועצה: לאחר שבג"ץ הטיל אות קין על החרדים, נפלה החלטה במליאת נשיאות מועצת העיתונות לצרף את 'משפחה' למועצה • פלאי ימונה לנשיאות המועצה, גרילק לביה"ד והעורכים למליאה

ואיך הגיבו במועצת העיתונות? צירפו עיתון חרדי

דווקא ביום בו הטיל בית המשפט העליון אות קין על מצחו של הציבור החרדי, החליטה מועצת העיתונות בישראל לצרף עיתון חרדי אל שורות הנהלתה. דקות לאחר שבמועצת העיתונות שמעו על הוראת המאסר שיצאה מבית מדרשו של אדמונד לוי, נפלה במליאת המועצה בבית סוקולוב בתל אביב, לצרף את השבועון 'משפחה' אל שורות מועצת העיתונות בישראל.

מועצת העיתונות היא הגוף הרגולטורי העליון של עולם התקשורת הישראלי. חברים בה כל כלי התקשורת המובילים במדינה. לראשונה מאז הקמתה, הופך גוף תקשורת חרדי לחלק אינטרגרלי מהמועצה.

בישיבה מורחבת של נשיאות המועצה, אושרה אמש (ג) הצטרפותו של העיתון החרדי "משפחה" לנשיאות ולמליאה. נשיאת המועצה שופטת בית המשפט העליון בדימוס, דליה דורנר בירכה על ההצטרפות והוסיפה כי דווקא בזמנים אלו חשוב לתת ביטוי לקולות נוספים בחברה הישראלית.

מזכ"ל מועצת העיתונות, אריק בכר, הציג את העיתון בפני חברי הנשיאות ואמר כי מדובר "בעיתון המוביל במדיה החרדית שפועל לפי סטנדרטים מקצועיים ואיכותיים. נדהמתי מאיכות החומר ומהיקף תחומי הסיקור של חבילת 'משפחה' שיוצאת מידי סוף שבוע".

על פי ההסכם, אלי פלאי, המו"ל הראשי של עיתוני משפחה בעברית ובאנגלית, יכהן כחבר הנשיאות בפורום המצומצם.

במליאת המועצה יכהנו לסירוגין, עורך "משפחה" אברהם רוזנטל ועורכי "חדשות משפחה", יוסי אליטוב ואליעזר שולמן. העורך הראשי של "משפחה" הרב משה גרילק יכהן כחבר בית הדין למשמעת של מועצת העיתונות.

בפרסומיו הרשמיים של 'משפחה', מציג את עצמו השבועון המוביל כ"שבועון הפונה לכלל הציבור החרדי על זרמיו השונים. לעיתון שתי מהדורות, בעברית ובאנגלית המופצות ב-35 מדינות ברחבי העולם.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}